Tokio Streetstyle

Japan is naar mijn idee toch wel het toppunt als het gaat over een eigen, uniek en apart modebeeld. Deze week vindt de Internationale modeweek plaats in Japan, en daarom ben ik opzoek gegaan naar afbeeldingen van typische streetstyle outfits. Ik heb een aantal outfits uitgekozen die ik er leuk uit vind zien, maar ook een aantal die er apart uit zien. Ik zal er verder niet te veel over vertellen, maar jullie maar gewoon de afbeeldingen laten zien.

Japan Tokio Streetstyle

Japan Tokio Streetstyle Japan Tokio Streetstyle Japan Tokio Streetstyle Japan Tokio Streetstyle Japan Tokio Streetstyle Japan Tokio Streetstyle Japan Tokio Streetstyle Japan Tokio Streetstyle Japan Tokio StreetstyleWat vind jij van de Tokio Streetstyle?

Bron: DropTokyo

8 reacties

Opgeslagen onder Fashion

8 Reacties op “Tokio Streetstyle

  1. Leuk om te zien! Veel vind ik er ook apart uit zien, maar er zitten ook een aantal mooi outfits tussen.

    Like

  2. nice fashion style.. you like to see indian cloth style???

    Like

Geef een reactie

