Wedding Dress by H&M

Bij de H&M kan bijna iedereen qua stijl wel terecht. Iedereen draagt bijvoorbeeld wel items die voorbij komen in de basic collectie, zoals een zwart hempje. Verder heeft de H&M naar mijn mening genoeg items die op verschillende manieren te combineren zijn waardoor ze bij veel verschillende stijlen passen. En daarbij is de kleding ook nog eens budget.

In 2006 ontwierpen Victor & Rolf een collectie met daarin een trouwjurk. Die was maar tijdelijk verkrijgbaar bij de H&M.Vanaf nu komt er wel een trouwjurk in de vaste collectie van de H&M, en dat voor maar €79,95!H&M Weddingdress


De jurk is geïnspireerd op de filmsterlook van Hollywood uit de jaren dertig. Door de lange rok, de korte mouwen en de mooi gedecoreerde neklijn heeft de jurk een simpele maar toch chique look met een grieks accent.

“Met deze actie willen we vooral bewijzen dat design helemaal niet duur hoeft te zijn”, zegt Marianne Nerinckx van H&M. “Het is een elegant kleed dat ik ook op mijn eigen huwelijksdag zou dragen.”

De jurk zal vanaf eind maart verkrijgbaar zijn. Of hij dan te vinden is bij alle H&M filialen? Nee, ik denk het niet. Uit informatie die ik kan vinden maak ik uit dat de jurk slechts in de grote steden zal worden verkocht.

Zou jij in deze budget wedding dress willen trouwen?

Bron: Elle

2 reacties

Opgeslagen onder Fashion

2 Reacties op “Wedding Dress by H&M

  1. saracurl

    Super leuk dat H&M een budget trouwjurk gaat verkopen! Ik vind het een elegante mooie jurk. Of ik ‘m zelf zou dragen weet ik niet, maar hij ziet er wel mooi uit!

    Like

Geef een reactie

