‘010 Lift Me Up, Scotty!’ by Catrice

Waar ik eerst nooit gebruik maakte van een highlighter, gebruik ik nu dagelijks highlighter. Het shaped je gezicht en ook in een ooglook geeft het net dat beetje extra om de look echt te laten poppen. Toen Catrice met een eyebrow lifter kwam genaamd ‘010 Lift Me Up, Scotty!‘ moest ik hem hebben. Op dit moment maak ik gebruik van een highlighter die eigenlijk bedoeld is voor op je jukbeenderen. Niet speciaal voor een ooglook dus. Ik ben benieuwd!

'010 Lift Me Up, Scotty!' by Catrice Eyebrow Lifter

'010 Lift Me Up, Scotty!' by Catrice Eyebrow Lifter '010 Lift Me Up, Scotty!' by Catrice Eyebrow Lifter Swatch '010 Lift Me Up, Scotty!' by Catrice Eyebrow Lifter SwatchDe eyebrow lifter is behoorlijk gepigmenteerd zoals je kunt zien op de swatches. De linker swatch heb ik niet geblend en de rechter swatch heb ik wel geblend. Dit om het verschil goed te laten zien. Het potlood heeft een zachte, romige textuur waardoor hij goed is te blenden in je ooglook. Ook blijft hij hierdoor goed zitten gedurende de dag. 010 Lift Me Up, Scotty! heeft precies de zelfde kleur als de buitenkant van het potlood. Een subtiel licht roze kleur. Mooi en zeker geschikt om te verwerken in je ooglook. Het potlood geeft een liftend effect aan je wenkbrauwen en opent daarmee je blik. Zelf gebruik ik de eyebrow lifter onder mijn wenkbrauwen en in de binnenste ooghoek.

De eyebrow lifter ‘010 Lift Me Up, Scotty!’ komt de lente-/zomercollectie 2014 van Catrice. Één potlood bevat 3 gram aan eyebrow lifter/highlighter en kost €3,39 per stuk. De collectie is zowel bij de Kruidvat als bij de Trekpleister verkrijgbaar.

Welke highlighter gebruik jij voor een open blik?

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Beauty

Geef een reactie

