‘Handy Gurugu’ by Lush

Toen ik in oktober 2013 bij Lush was om de nieuwe collectie voor de winter te bekijken kreeg ik achteraf spijt dat ik de Sandy Santa Bodyscrub niet had mee genomen. Helaas bevindt de dichtstbijzijnde Lush winkel zich in Utrecht, en dat is nog best een stukje reizen voor mij om zomaar even te gaan kijken. Nu ik afgelopen weekend dan toch in Amsterdam was voor een concert, en ik langs maar liefst twee Lush winkels kwam, moest ik even een kijkje nemen. Ik nam vier verschillende producten mee, waarvan ik vandaag de eerste review. De Handy Gurugu handcrème.

'Handy Gurugu' by Lush

Lush: “Het ruikt naar vanille en rozen met een vleugje kamille en het is gemaakt met pindaboter, pompoenzaadboter, cashewnootboter en massa’s andere ingrediënten om je handen zacht en glad te houden. Maar het beste is nog, het is gemaakt met sheaboter waar onze inkopers, Alan en Simon, uren voor gereisd hebben over stoffige wegen in Afrika. En nog een pluspunt: Het trekt snel in, dus geeft geen glibberige vingers. Prima spul.”

'Handy Gurugu' by Lush 'Handy Gurugu' by LushDe crème heeft een neutrale geur. Wel ruik je zoals Lush omschrijft een voet vleugje wat naar mijn idee de vanille is. Een prima handcrème wanneer je niet van de super sterke luchtjes bent. De crème is behoorlijk dik en romig qua structuur, maar voelt niet vettig aan. Ook trekt hij zoals Lush belooft super snel in. Persoonlijk heb ik een hekel aan glibberige handen. Aangezien dat bij deze crème totaal niet het geval is past hij echt perfect bij mij. Na gebruik voelen mijn handen heerlijk zacht en verzorgt aan. Ook blijven ze subtiel zoet aan ruiken.

Voor deze handcrème betaal je €13,70 per 100 gram. Voor de ingrediënten of om deze crème te bestellen kijk je op www.Lush.nl.

Welke handcrème gebruik jij om jouw handen optimaal te verzorgen?

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Beauty

Geef een reactie

