Sneaker time Karmaloop

Jordans zijn zonder enige twijfel mijn favoriete sneakers. Ik heb twee paar Jordans en iedere keer wanneer ik ze zie word ik opnieuw verliefd. Verder vind ik qua sneakers New Balans erg mooi maar Vans ook. Vans gaan helaas redelijk snel kapot wanneer je ze dag in dag uit draagt. Gelukkig is dit niet het geval bij mijn Jordans. Karmaloop.nl verkoopt allerlei merken sneakers. Helaas geen Jordans, maar je hebt er wel hartstikke mooie New Balans en Vans.

Adidas

Bron

VansBron
Vans
Bron
Nike
Bron
New BalansBron

Nike

Bron

Nike

Bron

AsicsBron

Door gebruik te maken van de code ‘AboutBeautyFashion‘ ontvang je 10% korting op al jouw aankopen. Let wel op, deze korting geldt niet op sale items!

Welk(e) sneakers zou jij willen hebben?

2 reacties

Opgeslagen onder Fashion

2 Reacties op “Sneaker time Karmaloop

  1. wenjoylifestyle

    Gave sneakers allemaal! Love sneakers

    Like

  2. Ik wil ze allemaal wel hebben! Haha helaas moet ik sparen voor vakantie…

    Like

Geef een reactie

