Een Paardenstaart maar dan Anders

Over het algemeen draag ik mijn haar standaard los. Voor de afwisseling draag ik een keer een snapback (pet) of een beanie, maar het komt niet echt vaak voor dat ik mijn haren in een staart of in een knot draag. Dit komt mede doordat ik de ‘gewone’ paardenstaart en knot nogal saai vind. Ik ben eens wat rond gaan snuffelen op het internet en daar kwam ik een aantal leuke varianten van de paardenstaart tegen, die de look alles behalve saai maken. Enjoy!

Hoge Paardenstraat

Bron

Vanessa Hudgens volle paardenstaartBron

lage paardenstaart jessica simpsonBron

Paardenstaart met laagjesBron

Rommelige paardenstaartBron

Rommelige paardenstaartBron

The Messy Ponytail Selena GomezBron

Gevlochten paardenstaartBron

paardenstaartBron

Welke variant van de paardenstaart is wat voor jou?

1 reactie

Opgeslagen onder Fashion

Een Reactie op “Een Paardenstaart maar dan Anders

  1. Met de vlecht aan de zijkant of dat het haar wat nonchalant naar achteren vast gemaakt is🙂. x

    Like

Geef een reactie

