Yay or Nay: “Legging boots”

Soms komen er opmerkelijke mode trends voorbij. Al weer even geleden kwam ik de bootlegging of de legging boots al tegen en vandaag weer. Ook zijn er verschillende celebrities die zijn gespot met de legging boots. Zoals de naam al zegt is het een legging met daaraan vast de schoenen. Naar mijn idee is het echt gewoon te fout en ook nog eens hartstikke onhandig. Je kunt niet eens je schoenen uit doen als je bij iemand op visite gaat zonder gelijk je hele legging uit te moeten trekken. Niet bepaald charmant. Ik ben benieuwd wat jij er van vindt.

Tamara Mellon legging boots

Bron

Tamara Mellon legging bootsBron

Kim Kardashian Tamara Mellon legging bootsBron

Kim Kardashian combineert de legging boots met een leren rok. Totaal niet mijn ding, maar misschien ligt dat aan mij. Voor deze legging boots betaal je €1.975,-. De legging boots komt uit de collectie Sweet Revenge van Tamara Mellon en wordt verkocht op www.net-a-porter.com.

Wat vind jij van deze legging boots? Yay of Nay?

3 reacties

Opgeslagen onder Fashion

3 Reacties op “Yay or Nay: “Legging boots”

  1. Haha ik heb dit nog niet eens gezien! Ziet er leuk uit, maar net wat je zegt super onhandig! Ik ze daarom een NEE!

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com.
    http://www.facebook.nl/fabulousstylews

    Like

  2. Nay, het ziet er wat extra vreemd uit bij die overgang broek en schoen, trouwens hoe groot is de kans dat je de perfecte maat hebt voor zowel schoen als broek. Alsof broeken alleen kopen al niet moeilijk is voor velen.

    Like

Geef een reactie

