’05 Stardust’ by Catrice

Afgelopen zaterdag liet ik al weten dat ik behalve het lakje ‘01 Royal REDding‘ van Catrice ook het lakje ‘05 Stardust‘ had gekocht. Beide lakjes komen uit het nieuwe assortiment. Ook zijn beide lakjes Crushed Crystals. Lakjes bom vol glitters die je nagels een Liquid Sand effect geven. Althans, op de blog van Lin van T las ik dat de Liquid Sand lakjes meer textuur hebben dan deze Crushed Crystal lakjes. Wel komen er Liquid Sand lakjes met de naam Sand’sation uit in de Luxury Lacquers LE waar ik gister over schreef. Ik ben erg benieuwd naar het verschil.

Crushed Crystals nagellak '05 Stardust' by Catrice

Crushed Crystals nagellak '05 Stardust' by CatriceOp de foto draag ik twee laagjes van het lakje. Dit lakje dekt nog net wat meer gepigmenteerd dan de rode variant van dit lakje. Ook bevat dit lakje meer glitters. Het lakje is minder zwart van kleur dan ik had verwacht. Dit door de vele zilverkleurige glitters in het lakje. Ook dit lakje droogt lekker snel en egaal. Inmiddels heb ik 01 Royal REDding van mijn nagels gehaald met nagellak remover, en zoals het geval is met de meeste glitter lakjes doe je hier net wat langer over. Wel is hij prima te verwijderen van je nagels wanneer je het watje met de nagellak remover wat langer op je nagel gedrukt houdt voor je begint te wrijven.

05 Stardust‘ komt net als de rode variant ‘01 Royal REDding‘ uit het vernieuwde assortiment van Catrice en is sinds begin februari te vinden in de schappen bij de Kruidvat en de Trekpleister voor maar €3,39 per stuk.

Wat vind jij van deze zwarte/zilveren variant van het Crushed Crystals lakje?

3 reacties

Opgeslagen onder Nails

3 Reacties op “’05 Stardust’ by Catrice

  1. Ik vind ‘m echt prachtig! Ik heb sowieso een liefde ontwikkeld voor liquid sand lakjes. Haha!

    Like

Geef een reactie

