Trend: ‘Chanel N°5 Bottle Bag’

Al weer even geleden kwam er al een foto van deze trend voorbij in de Instagram Inspiration #24. Steeds vaker zie je de Chanel N°5 Bottle Bag terug. Het begint nu zelfs een ware trend te worden. Ik vind de clutch ook echt super mooi. Hij is simpel, apart en voor verschillende gelegenheden te gebruiken. Ik ben benieuwd wat jij van de Chanel N°5 Bottle Bag vindt.

Chanel N°5 Bottle Bag

Aan het begin van de jaren ’20 verscheen de eerste Chanel eau de parfum op de markt. De luchtjes van Chanel zijn natuurlijk al hartstikke bekent, maar nu geeft Karl Lagerfeld de flesjes nog een extra boost. Door de verschillende versies van de tasjes op de catwalk te laten verschijnen uit zijn Resort collectie, dragen sterren als Alexa Chung, Rihanna en Mily Cyrus de tassen. Helaas is de tas behoorlijk prijzig. Voor €6650,- heb je pas zo’n exemplaar aan je schouder hangen. Chanel N°5 Bottle Bag Chanel N°5 Bottle Bag RihannaWat vind jij van de Chanel N°5 Bottle Bag?

6 reacties

Opgeslagen onder Fashion

6 Reacties op “Trend: ‘Chanel N°5 Bottle Bag’

  1. Ik vind hem echt superleuk, wel een beetje opzichtig, maar heel erg tof!

    Like

  2. Love this post!
    You’ve got a new follower on Bloglovin.

    Have a great day.

    xoxo
    Kelly

    http://www.we-heart-fashion.com

    Like

  3. Erg leuk vind ik ze, ook dat ze doorschijnend zijn 👍

    Like

  4. Wat apart. Ik kende ze nog niet! Ik vind het wel tof! Alleen jammer van de prijs ja..

    Like

Geef een reactie

