’01 Royal REDding’ by Catrice

Alweer even geleden kwam ik een liquid sand lakje tegen op het internet. Toen was het nog maar net een nieuw iets, en dat nagellak merk was helaas behoorlijk prijzig. Gelukkig zitten er nu ook budget varianten van deze lakjes in het assortiment van Essence en Catrice. Bij mij gaat de voorkeur uit naar de nagellakjes van Catrice, mede door de brede kwastjes dat ik fijn vind. Vandaag review ik het liquid sand lakje genaamd ‘01 Royal REDding‘ uit het vernieuwde assortiment van Catrice. Behalve 01 Royal REDding kocht ik ook 05 Stardust en de nieuwe eyebrow lifter in de kleur 01 Lift Me Up, Scotty!

'01 Royal REDding' by Catrice

'01 Royal REDding' by Catrice SwatchOp de foto draag ik twee laagjes van het lakje. Hij dekt erg mooi en gepigmenteerd. In het begin lijkt het op een normaal lakje, maar wanneer hij op begint te drogen zie je de ‘zand korreltjes‘ verschijnen. Het lakje lijkt een zandachtige finish te hebben door de glitters die in het lakje zitten. Erg mooi. Ook droog het lakje super snel tot mijn verbazing. Nog geen twee minuten na het aanbrengen van het tweede laagje is het lakje al droog! Woaw! De kleur en het liquid sand effect zijn echt super mooi van dit lakje. Ik ben echt helemaal verliefd op dit nieuwe lakje en ik ben er zeker van dat dit mijn nieuwe favoriet is!

01 Royal REDding‘ komt uit het vernieuwde assortiment van Catrice en is sinds begin februari te vinden in de schappen bij de Kruidvat en de Trekpleister voor maar €3,39 per stuk.

Wat vind jij van de liquid sand lakjes?

5 reacties

Opgeslagen onder Nails

5 Reacties op “’01 Royal REDding’ by Catrice

  1. wow die is prachtig!

    Like

  2. Ziet er zeker goed uit! Ik heb een vergelijkbare van Essence. Mijn zusje heeft Stardust gekocht vandaag, die lijkt me ook erg mooi!

    Like

  3. Pingback: ’05 Stardust’ by Catrice | AboutBeautyFashion

Geef een reactie

