‘145 Abudhabi’ W.I.C. by Herôme

De nagellakjes van Herôme blijven mij iedere keer weer verbazen. Ze zijn gemakkelijk aan te brengen, drogen snel en dekken egaal en goed. Precies hoe een nagellakje moet zijn toch? Persoonlijk ben ik wat minder van de echte glitter lakjes. Waarom? De meeste zijn er gewoon zo moeilijk af te krijgen waardoor ik ze liever links laat liggen. Vandaag de review van een glitter lakje van Herôme met de naam 145 Abudhabi. Ik ben benieuwd of dit een fijn lakje is. Zowel op aan te brengen, als om er af te halen.

'145 Abudhabi' W.I.C. by Herôme

'145 Abudhabi' W.I.C. by Herôme & ’262 Pink Boom’ Maybelline '145 Abudhabi' W.I.C. by Herôme & ’262 Pink Boom’ MaybellineMet flits.

'145 Abudhabi' W.I.C. by Herôme & ’262 Pink Boom’ Maybelline '145 Abudhabi' W.I.C. by Herôme & ’262 Pink Boom’ MaybellineZonder flits.

Zoals je op de foto kunt zien heb ik 145 Abudhabi verwerkt in een simpele nail-art. Ik heb hem gecombineerd met een lakje van Maybelline genaamd 262 Pink Boom. Op mijn ringvinger heb ik twee laagjes 145 Abudhabi aangebracht. Het lakje geeft je nagels een mooi glitter effect. Op de foto draag ik twee laagjes van het lakje. Deze heb ik aangebracht over twee laagjes 262 Pink Boom. Daardoor zie je de roze achtergrond er wel doorheen. 145 Abudhabi is over ieder ander lakje aan te brengen, maar kan ook worden gebruikt zonder gekleurde ondergrond. Wanneer je hem zonder gekleurde ondergrond aanbrengt denk ik dat je drie laagjes in plaats van twee laagjes moet aanbrengen om hem netjes te laten dekken.

Lakjes van W.I.C. by Herôme zijn verkrijgbaar bij de drogisterij.

Gaat jouw voorkeur uit naar een grof en opvallend, of naar een fijn en subtiel glitter lakje?

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Nails

Geef een reactie

