All about the Quotes

Voor mij is het erg belangrijk dat ik mijzelf kan zijn waar ik ook ben. Dit uit ik voornamelijk in mijn kleding voor mijn gevoel. Kleding mag daardoor wat mij betreft behoorlijk extreem zijn. Het gaat er namelijk niet altijd om hoe een kledingstuk er uit ziet of hoe het is gecombineerd, maar om wat jij daarmee van jezelf laat zien. Qua make-up hou ik er daarentegen niet echt van om een extreme hoeveelheid make-up te dragen. Mijn dagelijkse make-up houdt dan ook wel op bij mascara, eyeliner, een wenkbrauwpotlood, een klein beetje blush en zo nu en dan lipstick. Foundation is gewoon niet mijn ding, ook omdat mijn huid dit niet trekt. Voor vandaag heb ik een aantal quotes bij elkaar gezocht die over mode en make-up gaan, maar ook over het durven jezelf te zijn. Ik ben het eens met de quotes in deze post, en jij?

Beauty doesn't last forever but a beautiful personality does. Quote

it's not about brand, it's about style. Quote Style is a way to say without having to speak. Quote happy girls are the prettiest. Quote Your past is just a story and once you realize this, it has no power over you. Quote Be your own kind of beautiful. Quote Different is beautiful. Quote Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself. Quote Beauty is being the best possible version of yourself on the inside and out. QuoteBen jij het eens met deze quotes? Wat is jouw favoriete of inspirerende quote?

2 reacties

Opgeslagen onder Fashion

2 Reacties op “All about the Quotes

  1. Mooie quotes! Ik ben vanaf het begin van dit jaar begonnen met het elke dag opschrijven van een quote – waar ik het mee eens ben – in een notitieboekje. Heel fijn om ook even te lezen als je je wat minder blij voelt. Ik moet het nu wel weer gaan bijhouden, want deze week heb ik er nog niks in geschreven.. oeps!

    Like

Geef een reactie

