‘465 Brick Shimmer’ by Maybelline

Nu ik ’s avonds zo nu en dan wel wat ontspanning kan gebruiken slaag ik weer vaker aan het lakken van mijn nagels. Ook hed ik al een poosje een aantal lakjes staan die ik nog nooit eerder gebruikt heb en graag wil reviewen voor jullie. 465 Brick Shimmer van Maybelline is één van deze lakjes. Een brons kleurig lakje met een mooie maar subtiele shimmer.

'465 Brick Shimmer' by Maybelline

Met flits
'465 Brick Shimmer' by MaybellineZonder flits.

Op de foto’s draag ik twee laagjes van het lakje. Dit is voldoende om hem netjes te laten dekken. In een handomdraai geef je jouw nagels een brons kleurtje met een fijne shimmer die er voor zorgt dat het lakje niet saai oogt. Het lakje is erg gemakkelijk aan te brengen. Geen strepen, geen bubbels en hij droogt snel. Wat wil je nog meer? Ook blijft het lakje netjes zitten. Na ongeveer vier dagen springen er kleine stukjes nagellak af.

Dit lakje komt uit de Color Show lijn van Maybelline en is verkrijgbaar bij de drogist, bijvoorbeeld de Etos, de DA en de Kruidvat. Per lakje betaal je €3,99. Één flesje bevat 7mL aan nagellak.

Benieuwd naar andere lakjes uit deze lijn? Eerder reviewde ik ‘6 Bubblicious‘, ‘652 Moss‘ en ‘262 Pink Boom‘.

Wat vind jij van deze bronze kleur?


		

2 reacties

Opgeslagen onder Nails

2 Reacties op “‘465 Brick Shimmer’ by Maybelline

  1. De finish van deze nagellak is erg mooi en zeker een opvallende kleur in de modieuze zin.

    Like

Geef een reactie

