‘004 Denim’ by DA

Sinds de kerstdagen hebben mijn nagels het prima volgehouden. Helaas was het afgelopen week weer zover dat de eerste twee nagels scheurden en/of braken. Tijd voor een manicure en een nieuw lakje! Vandaag review ik het lakje genaamd ‘004 Denim‘ van het DA huismerk. Een donkerblauw gekleurd lakje, erg mooi voor deze koude dagen.

DA 004 Denim nagellak

DA 004 Denim nagellak swatchHet flesje van het lakje spreekt mij niet echt aan. Het is groot en daardoor behoorlijk lomp. Ook maakt de zilverkleurige, licht voelende dop een goedkope indruk op mij. Het kwastje daarentegen is wel erg prettig in gebruik. Wat breder waardoor het gemakkelijker wordt om het lakje precies aan te brengen zonder lelijke randjes. Op de foto draag ik twee laagjes van het lakje.

Op de nagel van mijn ringvinger heb ik nog een glitter topcoat aangebracht. 004 Denim dekt prima in twee laagjes. Het eerste laagje ziet er erg streperig en vlekkerig uit. Daardoor is het een must om een tweede laagje aan te brengen. Ook zie je dit helaas op sommige nagels terug. Er zijn daar namelijk doorschijnende vlekjes ontstaan. Jammer. De kleur vind ik wel erg mooi. Echt denim!

Het lakje ‘004 Denim‘ is verkrijgbaar bij de DA voor €2,99 per stuk.

Wat vind jij van de make-up van het DA huismerk?

1 reactie

Opgeslagen onder Nails

Een Reactie op “‘004 Denim’ by DA

Geef een reactie

