‘Marshmallow’ by MUA

Al weer twee weken geleden schreef ik dat ik had gewonnen bij een winactie op www.supermaxxx.nl. Alleen het winnen is natuurlijk al leuk, maar de inhoud van de box die ik heb gewonnen is helemaal geweldig! Op de post die ik schreef met daarin een foto van het pakket kreeg ik de reactie van een lezeres dat ze erg benieuwd was naar de MUA blush. De blush uit het pakket heeft de naam ‘Marshmallow‘ en is een zoet roze gekleurde blush. Aangezien ik nog niet eerder make-up van MUA heb getest, maar hier wel erg positieve reacties over hoor ben ook ik super nieuwsgierig naar de blush!

MUA Make-Up Academy Blush Marshmallow

MUA Make-Up Academy Blush Marshmallow MUA Make-Up Academy Blush Marshmallow SwatchHet doosje van de MUA blush is echt heel erg dun. Gemakkelijk wanneer je niet zoveel ruimte in  je tas hebt. Wel voelt het doosje stevig aan en sluit hij goed tot mijn verbazing. Het doosje bevat 2,4 gram aan blush. De kleur die je in deze post kunt zien heeft de naam ‘Marshmallow’. Erg toepasselijk door de zoet roze kleur. De blush is geurloos, voelt zacht aan en is mooi gepigmenteerd. Ondanks dat de blush zo goed gepigmenteerd is kun je hem wel opbouwen qua kleur intensiteit. Door de zoet roze kleur is dat wel een must om er niet uit te zien als een clown. De blush blijft goed zitten gedurende de dag.

De blush is te bestellen op de site van MUA voor maar €1,20 per stuk. Verder is hij verkrijgbaar in zes verschillende kleuren.

Heb jij make-up producten van MUA? Wat is jouw ervaring hier mee?

5 reacties

Opgeslagen onder Beauty

5 Reacties op “‘Marshmallow’ by MUA

  1. Wat een lief en leuk kleurtje, ziet er mooi uit!

    Like

  2. Wat een super mooie kleur, volgende keer als ik weer ga bestellen bij MUA doe ik deze er ook bij!

    Like

  3. Wauw, prachtige blush! De kleur doet me denken aan snoepjes haha X

    Like

  4. Ben heel benieuwd hoe hij eruit ziet op je gezicht!

    XO

    Like

Geef een reactie

