Leather Look

Zelf hou ik wel van wat meer uitgesproken kleding. Naar mijn idee hoort de al bekende leather look hier ook bij. Aangezien ik op dit moment zelf een aantal items op het oog heb, maar nog behoorlijk twijfel welk item ik zal kiezen ben ik opzoek gegaan naar inspiratie op het gebied van de leather look. Deze inspiratie deel ik uiteraard dolgraag met jullie! Enjoy.

Leather Look Jean

Blue Leather Look Outfit Baggy Leather Look pants Lavendar Leather accent Legging Leather Look Outfit Leather Look Jean outfit Outfit Leather Look Baggy Leahter Look Karmaloop Baggy Leather Pants Baggy Leather PantsWat vind jij van de leather look items?

3 reacties

Opgeslagen onder Fashion

3 Reacties op “Leather Look

  1. Ik vind de eerste foto erg leuke kleding stijl, ik wil ook zo broek in leer vind ze alleen niet lekker zitten meestal moet nog de goeie vinden. Leuk artikel, mooie plaatjes uitgekozen. Xxx

    Like

Geef een reactie

