‘008 Terra’ Lipstick Max

Afgelopen week ben ik weer eens bij de Action wezen shoppen. Ik moest wat kleinigheidjes hebben en dan ben je daar uiteraard aan het perfecte adres. Zelf zag ik ook een erg mooie lipstick kleur liggen genaamd ‘Terra’. En voor €0,48 per twee lipsticks kon ik die niet laten liggen, vooral omdat ik de twee lipsticks die ik al heb van de Action erg prettig vind.

MAX lipstick '008 Terra' Action

MAX lipstick '008 Terra' Action Swatch MAX lipstick '008 Terra' Action SwatchDe verpakking van de make-up van de Action en dus het merk MAX is erg eenvoudig. De boel wordt bij elkaar gehouden, maar is niet super sterk. Wanneer de lipstick onder in je tas beland betwijfel ik het of de huls het overleeft. Zoals je kunt zien heeft de lipstick een mooie pigmentatie, vooral omdat de kleur Terra zo licht is. De lipstick geeft je lippen zonder moeite een mooie kleur. Het fijne aan de lipsticks van MAX vind ik dat hij je lippen zacht aan laat voelen. Dit mede doordat de lipsticks Vitamine E en Aloë Vera bevatten die je lippen verzorgen. Ook blijft hij verrassend goed zitten gedurende de dag, en er verschijnt niet tot nauwelijks zo’n lelijke rand rondom je lippen. En dat allemaal voor zo’n klein prijsje!

De make-up van MAX is verkrijgbaar bij de Action voor allemaal leuke budget prijsjes. De ervaring die ik tot nu toe met de MAX make-up heb is zeker positief. De lipsticks zijn per twee verpakt en kosten €0,48.

Wat vind jij van de lipsticks van MAX?

4 reacties

Opgeslagen onder Beauty

4 Reacties op “‘008 Terra’ Lipstick Max

  1. Wauw, dat is goedkoop zeg! Moet ik ook eens testen.

    Like

  2. Ik heb ook een paar lipsticks van de Action, heel fijn zijn ze! X

    Like

  3. jasmijn

    Ze zijn idd super fijn. Vooral die prijs. Makkelijk te combineren. En altijd bij de hand..vooral als ik zie dat me blush langzaam verdwijnt tijdens uitgaan. Even met je vinger op lipstick deppen je wang en whola..

    Like

Geef een reactie

