Desk planner Hema

Sinds begin december heb ik iedere dag een boekje van het merk Flow in mijn tas waarin ik de onderwerpen op schrijf die mij te binnen schieten om over te bloggen. Natuurlijk is zo’n lijstje hartstikke handig, maar nu het inplannen van de posts nog. Op de blog ‘Fablouise‘ kwam ik een handig oplossing daarvoor tegen. De Hema Desk planner!

Hema Desk Planner

Hema Desk Planner BinnenkantDe Hema Desk planner is een handig langwerpig boekje. De kaft is gemaakt van stevig karton en het geheel wordt bij elkaar gehouden door een ringband. Ook is het boekje niet super dik waardoor hij gemakkelijk mee is te nemen in je tas, bijvoorbeeld heen en weer naar werk mocht dat nodig zijn.

Op de voorkant van de bladzijde vind je de dagen van de week met daaronder ruimte in de vorm van een lijstje waar je gemakkelijk dingen kunt inplannen. Op de achterkant van deze bladzijde vind je een lijstje met daarboven ‘to do‘, een lijstje voor ‘notes’ en een leeg vak om eventueel iets te plakken. Handig, compact en compleet!

De Desk Planner is niet meer overal verkrijgbaar. De planner is sowieso verkrijgbaar hier op hema.nl. Ook kun je hier kijken of hij nog bij de Hema bij jou in de buurt op voorraad is.

De Desk Planner is verkrijgbaar bij HEMA voor maar €3,95.

Welke hulpmiddelen gebruik jij om jouw bezigheden te plannen?

5 reacties

Opgeslagen onder Regular stuff

5 Reacties op “Desk planner Hema

  1. Handig! Wil ‘m wel hebben maar denk ook weer dat ik het na een week of twee niet meer zal gebruiken omdat ik veel dingen op mijn iphone bij houd…

    XO

    Like

  2. Jammer genoeg heb ik al een planner, deze is zo leuk! Vind sowieso dat hema leuke bureau accessoires heeft

    Like

    • Ahh das balen ja. Ik heb echt een stuk of 6 verschillende Hema’s afgelopen voor ik dan eindelijk deze desk planner vond. Door de moeite die ik er voor moest doen wil ik hem ook echt super graag gaan gebruiken. Nog even wachten tot de nieuwe week begint! xx

      Like

  3. TheBeautyLoveBlog

    Leuk boekje, ik gebruik altijd kleine notitie boekje, ik zou in dat boekje snel gaan krassen. Xxx

    Like

Geef een reactie

