Instagram Inspiration #25

De dagen gaan voor mijn gevoel hartstikke snel. Misschien doordat ik de afgelopen bezig ben geweest met het afsluiten van een semester van mijn opleiding. Nog maar anderhalf jaar te gaan en dan ben ik al weer klaar, en die anderhalf jaar zal ik niet eens op school zelf doorbrengen, maar op mijn stage adres, de plaats waar ik mijn minor ga volgen en mijn afstudeerstage plaats. Een erg vreemd gevoel als je het mij vraagt. Om een beetje te ontspannen dit weekend vandaag weer een post bomvol inspiratie! Enjoy!

Hair Tutorial

Hair do vlecht Nail art roze met goud Buddha to Buddha necklace YSL lipstick Pink, white make-up look Make-up Naked 2 palette Gold glitter nail-art chocolat strawberries Rainbow eyeliner Mode Musthaves Black koper nail-art black and white aztec highheels Macarons Curly boblijn baby pink dress Winter nail-art nailpolish wall / nagellak muur Timberlands Matte / glanzende nailartWelke foto(‘s) inspireren jou het meest?

2 reacties

Opgeslagen onder Fashion

2 Reacties op “Instagram Inspiration #25

  1. Leuk! Zitten weer prachtige plaatjes tussen. Ik vind de notitieboekjes van ModeMusthaves onwijs leuk!

    Like

Geef een reactie

