New in Karmaloop Januari 2014

Zelf ben ik op dit moment wel weer eens toe aan een update van mijn garderobe. Op Karmaloop heb ik verschillende leuke items gezien, maar deze ga ik jullie nog niet laten zien vandaag aangezien ik die pas wil laten zien wanneer ik ze binnen heb. Wel heb ik een aantal leuke nieuwe items uitgezocht die ik graag met jullie wil delen. Een nieuw jaar, een nieuwe (ge-update) garderobe. Prima reden denk ik zo!

Adidas Tech Super EF W EUR 94,-

Adidas – €94,00
Lily White The Infamous SkirtSkirt – €50,00

MKL Collective The Score DressDress – €56,00

Lily White The Crossfire TopBlouse – €47,00

Lily White The Over Under TopBlouse – €25,00

Widow The High Waisted Faux Leather PantHighwaist faux leather jean – €59,00

Printed Village The Red Fire ScarfSjaal – €30,00

Door gebruik te maken van de code ‘AboutBeautyFashion‘ ontvang je 10% korting op al jouw aankopen. Let wel op, deze korting geldt niet op sale items!

Welk(e) item(s) zou jij willen hebben?

3 reacties

Opgeslagen onder Fashion

3 Reacties op “New in Karmaloop Januari 2014

  1. Die adidasschoenen! Liefde!

    Like

  2. Mooi lijstje! Ik vind de blousejes heel leuk!

    Like

Geef een reactie

