Gewonnen op Supermaxxx.nl

In de kerst vakantie ontving ik een mailtje van Maxime, blogster op www.supermaxxx.nl, dat ik de winnares was van de winactie voor het bereiken van 150 bloglovin followers. Super leuk en natuurlijk hartstikke bedankt Maxime! Vandaag ontving ik het doosje met de goodies. Er zitten zulke leuke producten in dat ik het even met jullie moet delen en waarvan ik ook zeker verschillende producten van zal reviewen.

Inhoud Goodies winactie Supermaxxx

Zoals je kunt zien zitten er behoorlijk wat spulletjes in het pakketje. Een horloge, een blush van MUA, oogschaduw, lipbalsem van de Bodyshop, een lipgloss van de Etos, een gezichtsmasker van Dr. van der Hoog, scrub, Weleda crème, NYC mascara, een luchtje van Puma, wat testertjes en nog meer. Yayy! Leuk leuk, weer een heleboel om te reviewen! Nogmaals dankjewel:).

Welk product zou jij als eerst in een review voorbij willen zien komen?

6 reacties

Opgeslagen onder Beauty

6 Reacties op “Gewonnen op Supermaxxx.nl

  1. Ziet er heel erg leuk uit, gefeliciteerd! Ik ben wel benieuwd naar de MUA blush!

    Like

  2. Erg leuke goodies! Ik ben wel nieuwsgierig naar de blush van mua (:

    Like

  3. Hoop dat je d’r veel plezier van hebt!🙂

    XO

    Like

  4. Pingback: ‘Marshmallow’ by MUA | AboutBeautyFashion

Geef een reactie

