@rhinarifficnails

Instagram is een grote inspiratiebron voor mij. Je vindt er werkelijk van alles. Kleding, webwinkels, outfits, make-up, nail-art en nog veel meer. Vandaag laat ik jullie een van mijn favoriete Instagram pagina’s zien. Het is een pagina van een Amerikaanse nail-art artieste die de meest mooie nail-art creaties maakt en daarvan foto’s plaatst op haar Instagram pagina. Ik heb het over de pagina @rhinarifficnails.

Black, white, gold nail @rhinarifficnails

diamond nail-art @rhinarifficnails Green nail-art @rhinarifficnails Pink with Diamonds nail-art @rhinarifficnails Black nail-art @rhinarifficnails Diamonds @rhinarifficnails Gold @rhinarifficnails Red @rhinarifficnails Kiss Nail-art @rhinarifficnails Red Nail-art @rhinarifficnails Red Gold Black Nail-art @rhinarifficnails Gradient Nail-art @rhinarifficnails pink blue Nail-art @rhinarifficnails Gold White Black @rhinarifficnailsThanks to @rhinarifficnail for allowing me to use your pictures to show all my readers these amazing nail-art creations.

Welke nail-art vind jij het mooiste?

2 reacties

Opgeslagen onder Nails

2 Reacties op “@rhinarifficnails

  1. Als nagelstyliste kan ik hier echt super veel inspiratie uithalen! Leuk artikel.

    Like

Geef een reactie

