Instagram Inspiration #24

Op het moment beginnen er veel mensen verkouden en grieperig te worden, en helaas moet ook ik daaraan geloven. Vandaar dat de post van vandaag wat aan de late kant is en ik heb gekozen voor een simpele maar leuke post. De eerste Instagram Inspiration post van 2014. Er zullen wat minder foto’s in voorkomen als normaal, dit omdat er tussen de vorige Instagram Inspiration en deze wat minder tijd zit als normaal. Sorry lieve lezeressen, ik hoop dat ik me morgen weer wat beter voel en weer een wat uitgebreidere post online kan zetten voor jullie. Enjoy the inspiration!

Nars Make-up

Tattoo His, Hers Chanel Clutch Make-up Look Rose Outfit skirt print Nailpolish, Nagellak, Kate Moss Four Outfits Cat in booth Little black dress Make-up look red lips Illamasqua lipgloss cara delevingne hairWelke foto(‘s) inspireren jou het meest?

3 reacties

Opgeslagen onder Fashion

3 Reacties op “Instagram Inspiration #24

  1. Aaah die eerste is mooi!
    Moet je alleen niet de bronnen erbij zetten?

    XO

    Like

    • Daar ben ik inderdaad naar opzoek geweest, maar bij de meeste van deze afbeeldingen is de bron onmogelijk nog te achterhalen. Is die er wel, dan staat de naam in de afbeelding. Verder geef je al je rechten aan instagram, en dan is instagram de bron…? Xx

      Like

  2. Pingback: Trend: ‘Chanel N°5 Bottle Bag’ | AboutBeautyFashion

Geef een reactie

