‘Catastrophe Cosmetic’ by Lush

Het is al weer even geleden dat ik een bezoekje bracht aan de pers middag van Lush, en verschillende producten meekreeg en nam om uit te proberen. Over de full-size producten, Let The Goodtimes Roll en Bubblegum, staan de reviews dan ook al een poosje online, alleen over de testertjes die ik mee kreeg heb ik nog niks geschreven, de testertjes zijn al wel op en ook zeker de moeite waard om te reviewen, dus vandaag alsnog de review van het gezichtsmasker dat ik koos genaamd ‘Catastrophe Cosmetic‘.

catastrophe cosmetic Lush gezichtsmasker

catastrophe cosmetic Lush gezichtsmasker

Catastrophe Cosmetic is een extreem kalmerend masker met heel veel anti-oxidanten om je huid te beschermen tegen een kleine ramp. Twee van ’s werelds beste ingrediënten om je huid te kalmeren – kamille en kalamijnpoeder – zijn gemixt met ontgiftende bosbessen. Denk als een crisismanager.

Gebruiksaanwijzing:
Aanbrengen op een schone huid, niet rondom de ogen; laat vijf tot tien minuten intrekken en spoel af met lauwwarm water. Ongeveer drie behandelingen per potje. In de koelkast bewaren.

Het masker ruikt fris en doet me denken aan kwark yoghurt. Wanneer je hem op je gezicht aanbrengt voelt hij dikker aan dan dat ik had verwacht. Na ongeveer 10 minuten heb ik het masker afgespoeld. In het begin voelde mijn huid zeker schoon en zacht aan. Helaas voelde mijn huid de volgende ochtend behoorlijk trekkerig aan. Niet echt prettig dus. Toch zag mijn huid er niet droog uit, maar het gevoel was gewoon niet fijn. Ook ontstonden er juist door het masker wat onzuiverheden. Ook niet helemaal de bedoeling denk ik zo.

Het masker is verkrijgbaar bij Lush voor €11,65 per 75 gram.

Welke maskers van Lush ken jij en raad jij aan?

6 reacties

Opgeslagen onder Beauty

6 Reacties op “‘Catastrophe Cosmetic’ by Lush

  1. Oeh, lijkt me heerlijk!

    Like

  2. Jammer dat ‘ie niet zo fijn was voor jouw huid! Ik heb nog nooit een maskertje van Lush geprobeerd, maar lijkt me wel eens de moeite waard!

    Like

  3. Het ziet er zo eetbaar uit omg!

    XO

    Like

Geef een reactie

