Try-out Bob-lijn

Het is inmiddels al weer twee jaar geleden dat ik mijn haar afknipte. Ik knipte mijn lange lokken in een korte bob-lijn. In het begin was ik er zeker blij mee, maar toen het begon uit te groeien wilde ik niks liever dan mijn lange lokken terug. Een verhaal voor mij waarvan ik zeg, één keer en nóóit meer! Het is voor je jouw haar afknipt altijd moeilijk in te schatten of een bepaald kapsel bij jou past, maar voor de bob-lijn heb ik nu een handige oplossing gevonden! In onderstaande filmpjes vind je uitleg op drie verschillende manieren, voor verschillende haarlengtes en verschillende haartypes.


Ga jij de fake bob-lijn uitproberen?

2 reacties

Opgeslagen onder Fashion

2 Reacties op “Try-out Bob-lijn

  1. Wat leuk! Misschien ga ik het wel eens uitproberen. Ik vind dat het heel classy kan staan!

    Like

Geef een reactie

