Boohoo.com Ervaring

Met de kerstdagen kon je op About Beauty and Fashion een OOTD post voorbij zien komen waarin ik mijn kerst jurkje liet zien en de manier waarop ik deze had gecombineerd. Ik vertelde in die post al dat ik het jurkje heb gekocht op Boohoo.com. Een webshop waar op dit moment behoorlijk wat reclame voor wordt gemaakt op tv. Dat de kleding die ze verkopen leuk is, daar waren we het denk ik al wel over eens, maar hoe bevalt de service nou eigenlijk?

Boohoo Day dress Wine

OOTD X-mas Outfit Boohoo DressIn tegenstelling tot de leuke kleding is de service van Boohoo mij wat minder goed bevallen. Het betalen op de site kan namelijk alleen met een creditcard of met Paypal. Betalen met Ideal, wat op de meeste webshops mogelijk is, is bij Boohoo niet mogelijk. Aangezien ik geen creditcard heb moest het dus wel met Paypal, geen probleem, maar dit is alleen mogelijk wanneer het geld al beschikbaar is op de Paypal rekening. Je moet dus eerst het bedrag dat je nodig hebt overschrijven op jouw Paypal rekening om te kunnen afrekenen bij Boohoo. Vervolgens ontvang je een mail waarin staat dat de bestelling is ontvangen en dat je een mail ontvangt met een bevestiging en een traceercode(?) wanneer het pakketje is verzonden. Deze mail heb ik nooit ontvangen. Zelfs na drie maal gemaild te hebben naar de klantenservice niet. Wel ontving ik van de klantenservice iedere keer een soort gelijk antwoord waarbij het er op neer kwam dat ik nog maar even moest wachten, zelfs nog twee dagen voor het pakketje werd afgeleverd. Bij de klantenservice konden zij mij toen dus niet vertellen dat het pakketje al onderweg was. Vreemd…  Niet een erg prettig gevoel wanneer je iets op het internet bestelt. 

Of ik nogmaals wat bij Boohoo bestel weet ik nog niet. Wanneer ik kijk naar de kleding zeg ik ja, maar wanneer ik kijk naar de service en dan vooral de levering zeg ik nee

Heb jij ervaring met Boohoo.com? Zo ja, wat is jouw ervaring?

21 reacties

Opgeslagen onder Fashion

21 Reacties op “Boohoo.com Ervaring

  1. Ik heb er ooit een jurkje gekocht voor 18euro gekocht dat niet pastte. Kostte me 10 euro om hem weer terug te sturen…. daar bestel ik dus nooit meer wat, hoewel ik dat rode jurkje van jou echt prachtig vind!

    Like

  2. Wat vreemd is dat zeg! Echt heel stom. De kleding is er zo leuk!

    Like

  3. Amber

    Ik was even aan het googelen naar ervaringen met boohoo.com. Maar eh, sinds wanneer moet je geld overmaken naar je paypal rekening? Dit doe ik nooit. Ik betaal gewoon en paypal schrijft het daarna van mijn rekening af. iDEAL is een NL betaalmiddel dus dat ze bij boohoo.com geen iDEAL gebruiken is dan ook erg logisch, wel vervelend van het slechte contact met de klantenservice. Ik kreeg daarnet een bericht dat het verzonden is (zonder track&trace code) maar ik wacht het wel gewoon af als ik dit zo hoor, haha. Weet je toevallig wie het heeft afgeleverd? PostNL/UPS..?

    Like

    • Ja, normaal is dit bij mij ook t geval. Alleen de site van Boohoo gaf bij mij aan dat het geld direct van mijn rekening afgeschreven moest kunnen worden. En aangezien ik geen creditcard heb duurt een transactie bij mij met paypal 4-6 (?) werkdagen. Boohoo levert met n andere pakketservice. Geen postNL of UPS. Ik kan zo snel even niet op de naam komen. Deze pakketservice levert 7 dagen per week. X

      Like

      • Amber

        Ok bedankt! En wat raar, ik kreeg die melding gelukkig niet, zou daar echt geen geduld voor hebben vooral aangezien hetgeen wat ik wilde in de sale was en ik veel te bang ben dat iets uitverkocht is voor ik het geld op m’n rekening heb staan. Haha. Ik heb zelf ook geen creditcard, soms baal ik er wel van, maar ben bang dat ik dan veel te veel ga kopen dus het is misschien maar goed zo.🙂

        Like

      • Haha, precies dezelfde rede waarom ik geen creditcard wil. X

        Like

  4. Waarom

    Hoe krijg je je geld terug als je iets retour stuurt ?

    Like

  5. Chuu

    Ik wil zelf heel graag een paar schoenen bestellen van 22 euro, maar als ze neit passen (grote kans bij schoenen) moet ik ze terug sturen, wat dan wel erg duur wordt. Ik vind het ook raar dat ze neit kunnen omruilen. Je moet het refunden en dan maar opnieuw bestellen. En Boohoo is volgens mij groot genoeg de kosten van returns te kunnen dekken zolas meeste winkels. (zelfs als je bestekld van derde personen op amazon gebeurt dat)

    Like

    • Dat lijkt mij inderdaad ook. De ervaringen met boohoo worden er niet beter op… Helaas. De levering is rampzalig, het betalen is lastig en ruilen… Laten we t daar maar helemaal niet over hebben want dat is gewoon niet mogelijk. Of tenminste… Niet zonder nadelen van de koper. X

      Like

  6. Jose

    Nooit weer boohoo.
    Ik wacht momenteel al 4 weken op mijn bestelling
    Na wat heen en weer gemail, kwam het er op neer dat mijn pakketje zoek was. Dus wouden ze het opnieuw sturen, maar dat ene item was dus op. Prima, zoek ik iets anders uit. Bleek 2 euro duurder te zijn. Wat ik niet wou betalen omdat ik al zo lang wachtte.Maar dat kon dus niet.ik moest iets uitzoeken met het zelfde bedrag of minder. ( weer een paar dagen verder)
    Dus nu heb ik maar weer iets anders uitgekozen.
    Geld is wel van mijn creditcard afgeschreven maar nog steeds niks ontvangen.
    Ik ben er helemaal klaar mee, maar geld terug kan dus niet, ja alleen als shop te goed.
    Belachelijk. Maar goed…
    Ik wacht nog steeds af…. Volgende week zitten we op 5 weken…en voordat ik het dus binnen heb ben ik weer een week verder.

    1 x nooooit weer..wat een drama

    Like

    • Daar was ik dus al bang voor… Mijn ervaring was ook niet goed. De kleding is hartstikke leuk, maar de levering is echt waardeloos… Ik hoop dat je jouw bestelling snel ontvangt! Laat je het nog even weten? Ik ben benieuwd hoe Boohoo het oplost. X

      Like

    • Vanesa

      Dat jouw pakket zoek is geraakt ligt niet aan de Webshop maar aan de bezorgingsdienst. Ik bestel wel vaker spullen bij Boohoo en heb nooit problemen gehad, overigens weet iedereen dat ze een risico nemen als zij spullen via internet bestellen, je weet van te voren dat de maten anders kunnen vallen.

      Like

      • Dat is waar alleen het is wel opvallend dat het bij boohoo bij heel veel mensen voorkomt dat de bestelling niet zonder problemen verloopt. En of het pakket kwijt is is de vraag aangezien boohoo mijn pakket al had verzonden maar mij niet kon vertellen dat het verzonden was. Misschien gebeurt er nu wel het zelfde alleen dat het pakket als verzonden staat en niet is verzonden. Risico’s blijven er uiteraard altijd. X

        Like

  7. Tammy

    Ik heb iets bestelt bij boohoo maar volgens mijn traceercode had het maandag hier moeten zijn…:/

    Like

    • Ahh… Dat is echt balen. Je zou boohoo kunnen mailen over het probleem. Ook zou je postNL (of de postbezorger die boohoo gebruikt) kunnen bellen om te vragen waar t pakketje nu is. Zij kunnen dat zien met de code die jij hebt. Hoop dat je je bestelling snel ontvangt! X

      Like

  8. jans

    Wat is dit voor belachelijk iets. Ik wil ook net een jurkje kopen, alles ingevuld en dan kom ik erachter dat je alleen met creditcard kunt betalen.
    Dom dom dom….

    Like

Geef een reactie

