Ootd: New Year’s Eve

Gisteren beloofde ik jullie al half dat ik vandaag met een beetje geluk foto’s van mijn outfit en mijn make-up look online zou zetten. Mijn outfit is niet heel ingewikkeld. De kleuren die je er in terug vind zijn goud en zwart, en deze vind je ook terug in mijn make-up look. De winkels en prijzen waar de kledingstukken vandaan komen vind je onder de afbeeldingen.

Oud en Nieuw / New Year's Eve Outfit

Oud en Nieuw / New Year's Eve Outfit Close-upJacket – Only €9,00 (tweedehands) / Body – Bershka €29,99 / Legging – Bershka €12,99 / Sneakers – Jordans €119,99 / Lion Head Statement Necklace – Ebay €2,00 / Ring Buddha to Buddha – Ebay €13,00

Benieuwd hoe ik mijn nagels heb gedaan? *Hier* vind je de tutorial om deze nail-art te creëeren.

Make-up look Oud en Nieuw / New Year's EveVoor mijn make-up look heb ik gebruik gemaakt van de volgende producten:
Eyeshadow Base – Essence €2,49 / Smokey Eyes Set – Catrice €4,49 / Liquid Gold Topper – Catrice €3,99 / Waterproof Gel Eyeliner – Rimmel €9,99 / Eyebrow Pensil – Hema €2,00 / Mascara – Catrice €3,99 / Max lipstick Cranberry – Action €0,49 voor 2.

Graag wil ik al mijn lieve lezeressen en lezers bedanken voor het afgelopen jaar. About Beauty and Fashion blijft groeien, en dankzij jullie word ik iedere keer weer getriggerd om te bloggen en opzoek te gaan naar het nieuwste op het gebied van mode en make-up. Dankjewel allemaal, maak er een leuke avond van met vrienden en familie en hopelijk tot in het nieuwe jaar! Gelukkig nieuwjaar allemaal! xx Lisa

Wat draag jij vanavond? Hoe ziet jouw make-up look er uit? En waar vier jij oud en nieuw?

6 reacties

Opgeslagen onder OOTD

6 Reacties op “Ootd: New Year’s Eve

  1. Super leuk! Ik vind je ketting zo gaaf en chic tegelijk. Je make-up ziet er heel mooi uit! Gelukkig nieuwjaar alvast!

    Like

  2. vanessablogt

    Wat een leuke outfit! Mooie stijl heb je. x

    Like

Geef een reactie

