Oud & Nieuw Make-up looks

Morgen om 24:00 breekt het feest voor veel van ons los, oud en nieuw. Uitgaan in je mooiste outfit, en daarbij hoort natuurlijk een bijpassende make-up look. Helaas het ik zelf de afgelopen dagen niet de tijd gehad om voor jullie een eigen make-up look in elkaar te zetten, ondanks dat ben ik wel van plan om morgen een bijpassende look te maken bij mijn outfit. Mijn outfit zal voornamelijk bestaan uit de kleuren zwart en goud. Hoe en wat, dat weet ik op dit moment nog niet, maar ik ga mijn best doen om hier morgen een foto van online te zetten, misschien wel in combinatie met foto’s van mijn outfit als mijn lieve vriend die van mij wilt maken.

Gold & Brown eye look winked eyeliner

Yellow & Pink/Purple Make-up Look Gold & Brown Glitter Make-up Look Black & Silver Glitter Make-up look Gold Glitter & Brown Make-up Look Make-up look tutorial nine steps Purple & Green make-up look Pink make-up look with winked eyeliner Zilver Glitter with black make-up look Pink lips Tutorial Black and Grey Make-up look Turquoise eyeliner Brown make-up look with winked eyeliner Silver Glitter Make-up Look

Hoe ziet jouw make-up look er uit morgen avond?

3 reacties

Opgeslagen onder Beauty

3 Reacties op “Oud & Nieuw Make-up looks

  1. Heel erg mooi! With love ♥ S.

    Like

  2. Mooie inspiratie! Ik doe niets bijzonders qua make-up, want ik vier het thuis. Okee, misschien is het ook een beetje omdat ik een beetje lui ben vandaag. ;’)

    Like

Geef een reactie

