OOTD: ‘X-mas Outfit’

Om te beginnen allemaal fijne feestdagen! Eerste kerstdag is aangebroken en daarbij heb ik ook mijn kerst outfit uit de kast getrokken. Dit jaar bestelde ik voor de feestdagen een jurkje online op Boohoo.com. Ondanks dat de levering niet geheel soepel verliep is het jurkje gelukkig toch op tijd afgeleverd. Over mijn ervaring met de webshop Boohoo komt binnenkort nog een post voorbij.

Outfit of today: X-mas outfit

Outfit of today: X-mas outfit Close upBoohoo jurkje €30,00  / H&M Overknee sokken / Zapata shoes Wedge high heels / H&M armband / Ebay Lion Head Statement necklace / Ebay Buddha to Buddha ring

Wat draag jij tijdens de feestdagen?

Winactie Alert! LET OP! Vandaag de laatste kans om mee te doen! Doe jij al mee aan de winactie? Nog niet? Kijk dan snel even hier hoe je deel kunt nemen! De strijd om de Mooi & Gezond scheurkalender is al weer even van start gegaan. De actie is geopend tot en met 25 december. Op 26 december maar ik de winaar of winnares bekend! Succes allemaal!

8 reacties

Opgeslagen onder OOTD

8 Reacties op “OOTD: ‘X-mas Outfit’

  1. Mooie outfit! Ik vind de kleur van het jurkje prachtig. Fijne kerstdagen!

    Like

  2. Wat een leuk jurkje is dat!

    Like

  3. Pingback: Boohoo Ervaring | AboutBeautyFashion

  4. Pingback: Boohoo.com Ervaring | AboutBeautyFashion

Geef een reactie

