Action Kaviar Nail-art kit

Gisteren nam ik even een kijkje op de site van de Action. Opzoek naar budget cadeautjes kwam ik een simpel pakketje tegen met daarin de tools voor het maken van kaviar nails. Al eerder schreef ik een post waarin ik kaviar nails liet zien. De pareltjes die ik toen gebruikte kocht ik in een klein chinees winkeltje in Arnhem.

Max & More Nail-art Kaviar kit Action

Max & More Nail-art Kaviar kit Action Gebruiksaanwijzing

Max & More Nail-art Kaviar kit Action Varianten

Het setje is verkrijgbaar in verschillende varianten. Zelf heb ik een setje met daarin een donker roze kleur en een aqua groene/blauw kleur. Een simpel setje met daarin alles wat je nodig hebt om gemakkelijk kaviar nails te creëren. Op de achterzijde van het doosje is te vinden hoe je het setje gebruikt, en dus hoe je de pareltjes aanbrengt in combinatie met de nagellak. En dat voor maar €1,29, lekker budget! Leuk voor jezelf, maar ook om cadeau te doen. De review van dit setje volgt nog.

Geef jij jouw nagels een speciale look de komende feestdagen?

Winactie Alert! Doe jij al mee aan de winactie? Nog niet? Kijk dan snel even hier hoe je deel kunt nemen! De strijd om de Mooi & Gezond scheurkalender is al weer even van start gegaan. De actie is geopend tot en met 25 december. Op 26 december maar ik de winaar of winnares bekend! Succes allemaal!

1 reactie

Opgeslagen onder Nails

Een Reactie op “Action Kaviar Nail-art kit

  1. Lekker budget! Ik doe deze kerst gewoon een egaal kleurtje op mijn nagels, verder niets..

    Like

Geef een reactie

