Cadeau tips voor haar

Eind vorige week schreef ik al een post met daarin cadeautips voor mannen. Vandaag is het de beurt aan de vrouwen, want wij moeten natuurlijk ook verwent worden met cadeautjes de komende dagen. Persoonlijk vind ik het altijd makkelijker om cadeau’s voor vrouwen te scoren, dan cadeau’s voor mannen. Ik ga mijn best doen me niet te hard los te laten gaan.

Hope Necklace H&M

Halsketting – H&M €4,95

Miniportemonnees H&MMiniportemonnees – H&M €9,95Statement Necklace H&MStatement Necklace – H&M €6,95
cadeauvrouw4
Smartphone stickers – H&M €2,95Colsjaal H&MColsjaal – H&M €19,95 Black and Gold Tap Ipad CaseBlack and Gold Tap Ipad Case – New Look €14,99Black Quilted Panel Chain Strap Bag New LookBlack Quilted Panel Chain Strap Bag – New Look €14,99

Catrice C01 Hollywood’s Golden Age Feathers & Pearls
C01 Hollywood’s Golden Age – Catrice
€4,99 (Verkrijgbaar bij de Kruidvat)

Etos Puur Natuur Verzorging
Puur Natuur – Etos v.a. €2,99

Heb jij nog cadeau tips voor vrouwen?

Winactie Alert! Doe jij al mee aan de winactie? Nog niet? Kijk dan snel even hier hoe je deel kunt nemen! De strijd om de Mooi & Gezond scheurkalender is al weer even van start gegaan. De actie is geopend tot en met 25 december. Op 26 december maar ik de winaar of winnares bekend! Succes allemaal!

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Beauty, Fashion

Geef een reactie

