Opgemaakt december 2013

Nog niet eerder schreef ik een post over producten die ik opgemaakt heb. Aangezien dat het deze maand wel erg snel ging met het opmaken van verschillende producten en het zo goed als allemaal producten zijn die ik erg prettig vind in gebruik wil ik het met jullie delen. Over al die producten heb ik al een keer een review geschreven, ook daarin kun je lezen wat ik vind van de producten.

Opgemaakte Beauty producten december 2013Ik maakte zoals je kunt zien op bovenstaande foto verschillende make-up producten op. Mijn make-up remover van de Kruidvat is op, en heb ik inmiddels vervangen door een make-up remover van de Kruidvat, alleen dan voor de gevoelige huid. Van de nieuwe remover zal er nog een review voorbij komen.

Het tweede product dat ik opmaakte is de Fantastic Volume mascara van Bourjois. Een mascara waar ik in de tijd dat ik hem gebruikte hartstikke verliefd op ben geworden. Het borsteltje is even wennen, maar wanneer je er aan ben gewend creëer je gemakkelijk volle, gekrulde en gescheiden wimpers. Perfect! 

Het derde product is een gel eyeliner van Catrice. Gel eyeliner is net als mascara een make-up product dat ik dagelijks gebruik. Over deze eyeliner van Catrice heb ik niet geschreven. Volgens mij is hij inmiddels ook verdwenen uit het assortiment van Catrice. Over het algemeen droogt een gel eyeliner uit wanneer je hem regelmatig open laat staan. Mijn vorige potje van Essence zette ik dan ook altijd op de kop om dit te voorkomen, maar helaas heeft die het niet tot het laatste beetje gehaald. Deze van Catrice wel. Hij dekt mooi, is gemakkelijk aan te brengen en blijft lang goed.

Het vierde product heb ik al verschillende keren vervangen inmiddels, en nu is hij weer aan vervanging toe. Ik heb over de eyeshadow base van Essence. Fijn in gebruik, prima werking en lekker budget!

Aan het vijfde product ben ik echt verslaafd. Lipbalsem en dan vooral deze variant met daarin amandelolie van Yves Rocher. Deze lipbalsem is echt een pro als het gaat over het zacht laten aanvoelen van je lippen.

Een concealer die ik erg fijn vind is die van Rimmel London. De Hide the Blemish concealer is gemakkelijk in gebruik en smelt mooi samen met de huid zonder in de plooitjes of tussen velletjes te gaan zitten.

Het laatste product op de foto is de Gliss Kur Repair spray. Een product wat mij helpt om mijn haar klit vrij te maken. Borstelen wordt makkelijker en minder pijnlijk. Ook laat de spray je haar heerlijk fris ruiken. Ook dit product heb ik gelijk weer opnieuw gehaald

Wat zijn jouw favoriete beauty producten? Welk product koop jij gelijk weer nieuw wanneer het op is?

Winactie Alert! Doe jij al mee aan de winactie? Nog niet? Kijk dan snel even hier hoe je deel kunt nemen! De strijd om de Mooi & Gezond scheurkalender is al weer even van start gegaan. De actie is geopend tot en met 25 december. Op 26 december maar ik de winaar of winnares bekend! Succes allemaal!

1 reactie

Opgeslagen onder Beauty

Een Reactie op “Opgemaakt december 2013

  1. Ja echt vaak gebeurt het me niet dat ik producten op maak, dus dan bewijst dat toch wel dat t fijne producten zijn en allemaal voor fijne prijsjes☺️ heb jij nog tips voor fijne producten die ik zou moeten proberen? X

    Like

Geef een reactie

