Hair Repair hot oil almond Kruidvat

Pluizig haar is echt iets waar ik me kapot aan kan irriteren. En tot op heden heb ik nog geen product gevonden dat er echt voor zorgt dat de pluizigheid van mijn haar daadwerkelijk zichtbaar verminderd. Voor twee weken terug las ik een review op internet over de Hair Repair hot oil van de Kruidvat wat het haar voedt en herstelt, en dus ook zou moeten helpen tegen pluizend haar. Het proberen waard denk ik zo! Benieuwd of het echt werkt? Lees dan snel verder.

Hair Repair Hot Oil verpakking

Hair Repair Hot Oil tubetjeIn één verpakking zitten vier tubetjes met daarin 15 mL hot oil. De olie bevat amandel olie dat droog en beschadigd haar voedt en weer laat glanzen. Het verzorgt je haar dus waardoor het ook minder zou moeten gaan pluizen. De kuur is van het Kruidvat huismerk en kost €3,99 per vier tubetjes.

Hair Repair Hot Oil gebruiksaanwijzingDe hot oil is erg gemakkelijk in gebruik. Warm de tube op in warm water, breng de oil aan op nat haar en masseer het zacht in, laat je haar één minuut inwerken en spoel het grondig uit en was vervolgens je haar met shampoo.

Hair Repair Hot OilDe olie is veel dikker dan ik had verwacht. Het lijkt meer op een dunne shampoo dan op een olie. Wel is hij hierdoor wat gemakkelijker aan te brengen, omdat hij niet zomaar van je hand afloopt.

Haar voor gebruik Hair Repair Hot OilVoor gebruik

Haar na gebruik Hair Repair Hot OilNa gebruik

Zoals je kunt zien pluist mijn haar er lekker op los. Op beide foto’s heb ik mijn haar goed door geborsteld, en verder geen gebruik gemaakt van overige gladmakende haar producten. Eerlijk gezegd valt de werking van de hot oil me erg tegen. Ik had na het lezen van de reviews er meer van verwacht. Inmiddels heb ik het goedje twee keer gebruikt. De eerste keer bracht ik één tubetje aan op het natte haar, hier was het resultaat gewoon niet van te zien. De tweede keer bracht ik twee tubetjes aan op het natte haar, hier is wel enig verschil te zien, maar dit is naar mijn mening minimaal. Wel voelt mijn haar wat zachter aan en valt het wat stijler naar beneden na gebruik, maar het pluizen is niet of nauwelijks verminderd. Je haar wordt dus wel verzorgt, maar voor het doel waarvoor ik het gebruik werkt het niet. Helaas…

De Hair Repair hot oil Almond is uitsluitend verkrijgbaar bij de Kruidvat voor €3,99 per pakje. Dit pakje bevat vier tubetjes van 15 mL. Heb je half lang haar of lang en dun haar dan is één tubetje voldoende om je haar volledig mee te bedenken. Heb je dik en lang haar dan is één tubetje niet voldoende, gebruik dan dus twee tubetjes. Wel zou ik het eerst proberen met één tubetje om te voorkomen dat je haar vet wordt. Om je haar zacht aan te laten voelen is de hot oil perfect, maar tegen de pluizigheid van je haar werkt hij helaas voor mij niet.

Wat gebruik jij om jouw haar net die extra boost te geven?

Winactie Alert! Doe jij al mee aan de winactie? Nog niet? Kijk dan snel even hier hoe je deel kunt nemen! Gisteren is de strijd om de Mooi & Gezond scheurkalender van start gegaan. De actie is geopend tot en met 25 december. Op 26 december maar ik de winaar of winnares bekend! Succes allemaal!

5 reacties

Opgeslagen onder Beauty

5 Reacties op “Hair Repair hot oil almond Kruidvat

  1. Aaaah too bad, nog steeds jouw wondermiddel niet gevonden!

    XO

    Like

  2. Jammer! Gelukkig was het niet zo duur, anders was ’t ook nog zonde van ’t geld geweest.

    Like

  3. Wat jammer dat t niet zo werkt als je hoopte, gelukkig was het niet zo duur. Ik gebruik eigenlijk helemaal niets boor mn haar, maar ik ben ook nog op zoek naar een goed product (;

    Like

Geef een reactie

