Pupa Vamp! Mascara

Al weer even geleden vertelde ik dat ik voor hettestpanel.nl een mascara van het merk Pupa mocht testen. Ik heb verder nog geen andere make-up van dit merk dus een leuke manier om kennis te maken met het merk. Ik hoorde en las namelijk al verschillende positieve berichten over het merk Pupa en wilde het sowieso proberen!

01ffa60465f985fbe9bf958508635a9892abf9c452

Het doosje en de huls van de mascara vallen beide lekker op. Rood en zilver, ook nog eens twee mooie kleuren die je tijdens de feestdagen veel terug zult zien. Het doosje is helaas niet zo stevig waardoor hij in de enveloppe al niet meer helemaal heel is gebleven. De huls van de mascara is gelukkig wel lekker stevig. Het lijkt een behoorlijke mascara, waardoor je zou denken dat hij ook wel wat gewicht zou hebben, maar hij voelt veel lichter aan dan ik had verwacht.

01339da5f5a100724664cee929cb5166e2657e7310
01a57222662a40ede7b1c575e73f63c3303c4037d8Het borsteltje van de mascara is erg fijn. Hij scheidt je wimpers perfect en laat geen klontjes achter. Ook kleurt hij je wimpers tot in de puntjes en krult hij ze zonder enige moeite. Wel had hij van mij wat meer volume mogen creëren. Hij maakt je wimpers zwart, maar dit had net wat intenser mogen zijn. Helaas is de mascara niet waterproof en dat zou in deze winterse dagen niet verkeerd zijn. De mascara heeft dus zowel min als plus punten. Ondanks dat is mijn eerste ervaring met het merk Pupa erg positief. Ik ben zeker van plan meer make-up producten van dit merk uit te gaan proberen.

De mascara is onder andere verkrijgbaar op de site van John Beerens voor €17,50.

Wat vind jij van de make-up van Pupa?

Winactie Alert! Doe jij al mee aan de winactie? Nog niet? Kijk dan snel even hier hoe je deel kunt nemen! Gisteren is de strijd om de Mooi & Gezond scheurkalender van start gegaan. De actie is geopend tot en met 25 december. Op 26 december maar ik de winaar of winnares bekend! Succes allemaal!

2 reacties

Opgeslagen onder Beauty

2 Reacties op “Pupa Vamp! Mascara

  1. Klinkt niet verkeerd, maar ik ben niet erg overtuigd. Volgens mij kun je net zo’n goede mascara voor wat minder geld kopen. Wel een mooie verpakking!

    Like

    • Als je gaat voor gescheiden en gekrulde wimpers… Dan moet ik je toch echt ongelijk geven. Deze mascara doet dat echt te goed. Als je gaat voor volume dan geef ik je gelijk. Dat is gemakkelijk met een goedkopere mascara voor elkaar te krijgen. Xx

      Like

Geef een reactie

