5 December Goodies

De afgelopen maanden ben ik constant in de weer geweest voor Sinterklaas. Ik werk onder andere in de speelgoedwinkel en dan kun je je vast voorstellen dat het behoorlijk druk is gedurende deze maanden. Mede door mijn werk kon ik het niet laten voor iedereen in mijn familie een kleinigheidje te kopen voor Sinterklaas avond. Ook mijn moeder kocht voor iedereen een kleinigheidje en alle cadeautjes samen laat ik vandaag even zien.

01337ff255484cf20de0bc30905d68724e89601835

Van mijn moeder kreeg ik een chocoladeletter en  het luchtje ‘Magic Woman’ van Bruno Banani. Lekker lekker. Van mijn vriend en zijn familie kreeg ik ook een chocolade letter. Een kleinigheidje omdat ik Kerst uitgebreider vier met hem. En helemaal niet verkeerd want stiekem ben ik een echte chocolade liefhebber. Aangezien dat ik voor iedereen een cadeautje had gekocht, zelfs voor de hond, kon ik het niet laten om voor mezelf niks te kopen. Mijn cadeautje voor mezelf bestond uit een Grazia, de Grazia Budget Special en de Glamour.

Heb jij Sinterklaas gevierd? Zo ja, wat heb jij gekregen?

Winactie Alert! Doe jij al mee aan de winactie? Nog niet? Kijk dan snel even hier hoe je deel kunt nemen! Gisteren is de strijd om de Mooi & Gezond scheurkalender van start gegaan. De actie is geopend tot en met 25 december. Op 26 december maar ik de winaar of winnares bekend! Succes allemaal!

2 reacties

Opgeslagen onder Regular stuff

2 Reacties op “5 December Goodies

  1. Leuke cadeautjes heb je gekregen! Ik heb gisteren avond Sinterklaas met familie gevierd met het sinterklaasspel. Van mijn moeder kreeg ik ook nog een mooi en handig opbergdoosje en een chocoladeletter!🙂

    Like

Geef een reactie

