Feestdagen Winactie 2013

December is toch wel de maand van het jaar waarin de feestdagen centraal staan. Gister schreef ik al over de scheurkalender van Mooi & Gezond en de leuke inhoud van die de kalender heeft. Mede door het leuke prijsje kon ik het niet laten om er ook een voor mijn lieve lezeressen mee te nemen!

01ed2a348cfb10761c99658dedc0125e293be06396

Wat moet je doen om deel te nemen aan de winactie:

en/of

en/of

Ik zou het leuk vinden als je me op alle drie de social media sites volgt, maar één is ook voldoende. Delen over het bericht mag natuurlijk ook altijd! De winactie is geopend tot 25 december (1e Kerstdag). Op 26 december (2e Kerstdag) maak ik de winaar of winnares bekend. Succes allemaal!

xx Lisa

25 reacties

Opgeslagen onder Beauty

25 Reacties op “Feestdagen Winactie 2013

  1. Pingback: 5 December Goodies | AboutBeautyFashion

  2. Pingback: Pupa Vamp! Mascara | AboutBeautyFashion

  3. Ik doe zeker mee want mijn oma geeft mij ieder jaar een gewone scheurkalender maar zo’n beautyscheurkalender vind ik toch wel leuker!🙂 en ik doe mee via facebook en bloglovin.

    Like

  4. Pingback: Deodorant granaatappel – goji bessen | AboutBeautyFashion

  5. Pingback: Met je selfie op de kerstkaart | AboutBeautyFashion

  6. Pingback: Eye Candy laat ogen spreken | AboutBeautyFashion

  7. Pingback: Ebay Shoplog December 2013 | AboutBeautyFashion

  8. Hey, ik heb alle opties gedaan. Dit onder de naam Missjustpretty en Manon E. zie hier mijn tweet;https://twitter.com/missjustpretty/status/411153543404335104
    Lijkt mij super leuke kalender om in mijn nieuwe kamertje te hangen.
    Mijn emailadres is missjustpretty@gmail.com

    Like

  9. missjustpretty

    Ik doe mee en heb alles gedaan (alle opties). Dit onder de naam Manon E. en missjustpretty
    zie hier mijn tweet;

    Like

  10. Pingback: Kwastenreiniger Kruidvat | AboutBeautyFashion

  11. Pingback: Instagram Inspiration #22 | AboutBeautyFashion

  12. Pingback: Hair Repais hot oil almond Kruidvat | AboutBeautyFashion

  13. Pingback: Karmaloop Party outfit’s | AboutBeautyFashion

  14. Pingback: Superheroes by Essence | AboutBeautyFashion

  15. Pingback: Cadeau tips voor hem | AboutBeautyFashion

  16. Pingback: Opgemaakt december 2013 | AboutBeautyFashion

  17. Pingback: Cadeau tips voor haar | AboutBeautyFashion

  18. Pingback: Feestdagen Winactie 2013 Reminder | AboutBeautyFashion

  19. Anita H.

    Ik doe ook mee!!

    Like

  20. Pingback: Action Kaviar Nail-art kit | AboutBeautyFashion

  21. Ik doe mee (: Als ik nog niet te laat ben haha.
    Ik heb je post geliked op Bloglovin, helaas heb ik geen twitter om het te tweeten..

    Like

  22. Pingback: OOTD: ‘X-mas Outfit’ | AboutBeautyFashion

Geef een reactie

