Ebay Shoplist november 2013

Het is al weer even geleden dat ik echt iets op Ebay heb besteld. Het werd daarom dus wel weer eens tijd om daar even rond te snuffelen. Zoals je in de OOTD: Throw a Dice kunt zien draag ik regelmatig kettingen die gemaakt zijn van hout. Hier in Nederland kom je dan voornamelijk uit bij kettingen van het merk Wood Fellas. Het min puntje aan deze kettingen is dat ze €20,00 per stuk zijn, als het al niet meer is. Daarom ben ik opzoek gegaan op Ebay naar soortgelijke maar meer budget varianten van dit soort kettingen, en ik ben geslaagd! Ik heb op het moment vier items besteld, en ik ben nog aan het wachten tot ze aankomen, maar ik wilde ze alvast met jullie delen. Wanneer ik alle items heb ontvangen komt er nog een shoplog post voorbij met foto’s van de items en mijn mening over de kwaliteit.

$T2eC16Z,!ykE9s7t)2i(BSGLp)pFl!~~60_12 $T2eC16RHJGsFFMlfig4YBSFLFGpMGw~~60_57 $T2eC16J,!yME9s5qF2B9BRZSFji-cQ~~60_3 $T2eC16hHJFsFFR764bg2BRylnrnUzw~~60_3Voor de vier bovenstaande items ben ik in totaal €10,00 kwijt. Helemaal niet duur dus! Vooral als je bedenkt dat je normaal €20,00 voor één ketting betaald, ongeveer €12,95 voor een armbandje en €15,00 voor de statement ketting. Afhankelijk van de kwaliteit zijn dit soort sieraden ook leuk om cadeau te doen tijdens de feestdagen. Let er dan wel op dat je de items minimaal 3 à 4 weken van te voren besteld aangezien de meeste items vanuit China moeten worden opgestuurd!

Heb jij de afgelopen tijd iets besteld op Ebay? Zo ja, wat? Kwam het item overeen met de items die afgebeeld stonden?

1 reactie

Opgeslagen onder Fashion

Een Reactie op “Ebay Shoplist november 2013

  1. Ik heb eigenlijk nog nooit iets op Ebay besteld, maar voor die prijsjes kun je het niet laten liggen toch! Snel maar is ook gaan snuffelen xxx

    Like

Geef een reactie

