OOTD: ‘Throw a Dice’

Eerlijk gezegd vind ik het best eng. Zo maar een foto van mijzelf op About Beauty and Fashion zetten waar op kan worden gereageerd door mijn lezeressen. Toch heb ik vandaag voor het eerst mijn Outfit of Today laten fotograferen. Helemaal klaar om deze aan jullie te laten zien. Op het moment voel ik me nog best ongemakkelijk voor de camera, ik hoop dat dit minder zal worden. Ik wil jullie graag mijn stijl laten zien, daarom wil ik me over dat gevoel heen zetten. Ik hoop dat jullie de nieuwe categorie op About Beauty and Fashion leuk vinden! Enjoy.

01a3116b82106d8e0a4dadc1db1dadc02be53cc419 foto 2 foto 3 0148393e60cba09a59d19eabde2aacd59d618e7dd8foto1Bandana – €2,00
Top – Only €9,95
Blazer – Primark €9,00
Legging – Berska €12,99
Ketting – Wood Fellas €19,95
Sneakers – Jordans €119,99

Hoe zou jij jouw stijl omschrijven?

10 reacties

Opgeslagen onder OOTD

10 Reacties op “OOTD: ‘Throw a Dice’

  1. Luuuv je sneakers

    XO

    Like

  2. Ontzettend stoere diverse outfit! Prachtige diamanten oorbellen, leuk speelse dobbelsteen ketting en heel street met de bandana en sneakers.

    Like

  3. Aaah, juist super leuk om te zien! Ik vind je stijl heel leuk! Lekker sportief! Stiekem vind ik het ook altijd een beetje spannend om een outfit online te zetten, maar vooral ook heel leuk!

    Like

  4. Pingback: Ebay Shoplist november 2013 | AboutBeautyFashion

  5. Die ketting is echt origineel zeg, ik ga dat merk ook maar eens checken!
    En als basketballer kan ik niet Niet van Jordens houden! Heb je ze online gekocht of in een winkel? Xx

    Like

    • Van Wood Fellas zijn heel veel verschillende soorten kettingen. Erg leuk allemaal als je het mij vraagt. Haha, het zou inderdaad niet helemaal kloppen als jij als baskerballer inderdaad niet van Jordans zou houden. Ik heb deze Jordans in Amsterdam gekocht. Daar verkopen/verkochten ze deze variant van de Jordans. x

      Like

Geef een reactie

