New Pupa Mascara

Pupa is een make-up merk waar ik al een lange tijd nieuwsgierig naar ben. De reviews die ik over de verschillende producten heb gelezen zijn namelijk allemaal erg positief. Zeker een merk dat het proberen waard is dus! Jammer genoeg weet ik niet echt waar ik make-up van dit merk kan vinden. Eerlijk gezegd is dit ook wel een beetje luiheid, want een klein beetje research op internet had me zo kunnen vertellen waar dit merk bij mij in de buurt verkrijgbaar is. Toch heb ik nu dan eindelijk een product in mijn bezit, en wel om te testen.

20131029-225907.jpgIk mag een mascara van Pupa testen voor Het Testpanel. Super leuk! Mijn eerste Pupa product, en gelijk iets wat ik dagelijks gebruik. De twee producten die ik namelijk altijd gebruik zijn mascara en eyeliner. De rest wil ik op een lazy day nog wel eens skippen. Ik ben benieuwd! Ik ga hem de komende twee weken testen, en dan horen jullie van mij wany mijn eerste indruk van deze mascara en dis het merk Pupa is!

Ben jij bekend met make-up van Pupa?

2 reacties

Opgeslagen onder Beauty

2 Reacties op “New Pupa Mascara

  1. Leuk, ik ben benieuwd !

    Like

Geef een reactie

