Musthave: ‘Mighty Purse’

Op de meest ongelegen momenten gebeurt het. Precies wanneer ik even snel wil kijken hoe laat mijn bus of trein vertrekt valt mijn telefoon uit omdat de accu leeg is. Ook gebeurt dit regelmatig met het uitgaan. Helemaal niet handig natuurlijk, een lege telefoon. Je bent onbereikbaar en dat kan zo nu en dan nogal slecht uitkomen. Maar daar is nu de perfecte oplossing voor! De Mighty Purse.

p6301_extra3_column_grid_12
p6301_column_grid_12
p6301_extra1_column_grid_12
p6301_extra2_column_grid_12De Mighty Purse is verkrijgbaar voor de Iphone, android, smartphones en tablets. Dit door de verschillende opzet stukjes die je kunt gebruiken op de kabel. De Mighty Purse is gemakkelijk op te laden via een USB-poort die je onder andere vindt op jouw laptop. De purse kan jouw telefoon maar liefst twee keer volledig opladen. Hij is gemaakt van echt leer en verkrijgbaar de kleuren hieronder. Je betaald rond de €100,00 voor de tas. Behoorlijk prijzig, maar dan heb je wel een super handige gadget in je bezit. Ben je benieuwd geworden naar deze handige purse? Kijk dan snel even *hier*.


m1mx9bica6sw_234x144

Is de Mighty Purse iets voor jou?

 

4 reacties

Opgeslagen onder Fashion

4 Reacties op “Musthave: ‘Mighty Purse’

  1. Oooohhhh ik wil dezeeee!

    XO

    Like

  2. Dat is echt ontzettend slim bedacht! Ik zou ´m wel willen, maar voor de prijs laat ik ´m voor nu toch nog even liggen.

    Like

  3. Suertedemivida

    Ik vermoed dat er uiteindelijk meerdere varianten komen mocht dit een succes worden en ik hoop dan wat cheaper 😌. Praktisch en fashionable, ideale combi!

    Like

Geef een reactie

