Fashion trend 2013: Bomberjack

Als ik opzoek moet naar een winterjas is het echt een ramp… Net als met het kopen van laarzen of boots kan ik gewoon nooit de perfecte winterjas vinden. Wel ben ik hartstikke fan van de bomberjack. Ik heb er dan ook al een gescoord bij de H&M. Een legergroene, vrij simpel maar lekker warm. Aangezien dat de bomberjack helemaal hot is voor deze winter ben ik opzoek gegaan naar wat voorbeelden die kunnen zorgen voor inspiratie. Kijken jullie mee?

image1xl vnl-by-vanilia-imitatie-bont-bomberjack-camel-zwart hmprod (1) image1xl (2) bomberjack-katoen--273442-camel_psfront1 40267.011_1 image1xl (1) hmprod
Wat vind jij van de bomberjack trend?

3 reacties

Opgeslagen onder Fashion

3 Reacties op “Fashion trend 2013: Bomberjack

  1. No-no voor mijzelf maar je moet ’t kunnen hebben, dan is ie okay!

    XO

    Like

  2. Super leuk! Vooral die eerste vind ik tof! Gelukkig heb ik dit jaar wél op tijd een leuke winterjas kunnen scoren, ook van de H&M! (:

    Like

Geef een reactie

