Punk boots Trend 2013

De trends voor de herfst en winter van 2013 beginnen weer voorbij te komen. Zo liet ik jullie al de trend van de donkere lipsticks zien. Vandaag gaan we het hebben over de schoenen trend voor de koude maanden. We moeten onze voeten nou eenmaal warm houden toch?! Persoonlijk is deze trend niet echt mijn ding. Ik ben namelijk meer van de Jordans, Timberlands, Vans of hoge hakken. De schoenen trend voor nu bestaat uit boots. Iets totaal anders dus. Ik heb wat voorbeelden voor jullie verzameld, om jullie te laten zien wat voor een boots er worden bedoeld bij deze trend.

PUNK Fall 2013 -- Saint Laurent bikerb hmprod.jpg m1mx5g8cxcat m1mx5g8cwras Chanel boots 2013 fallZoals je kunt zien op de afbeeldingen zijn de boots erg stoer. Niet voor iedereen weg gelegd denk ik. Mij zou het bijvoorbeeld echt niet staan. Ik zou mezelf er ook niet comfortabel bij voelen wanneer ik dit soort schoenen zou dragen, puur omdat ze niet passen bij mijn stijl. Hiermee zeg ik niet dat ik de schoenen lelijk vind, het past gewoon niet bij mij.

Wat vind jij van deze trend? Zijn de boots iets voor jou?

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Fashion

Geef een reactie

