Webshop Till You Drop

Afgelopen weekend was het dan zover. Het evenement Webshop Till You Drop vond plaats in DeFabrique in Utrecht. Aangezien ik zelf tussen Arnhem en Nijmegen woon moest ik wel een stukje reizen. Echt lastig was het niet. Binnen no-time was ik op het station Maarsen in Utrecht, en daar werd je opgehaald door een groen kleurig Volkswagen busje. Super leuk! Dit busje zette je vast voor de deur van het evenement af, zodat je zo goed als droog daar aan kwam. Ideaal!
010eeb4807c496d61d63e1067fbb0028198e6648eb
IMG_3740
0136ff2091c93e1e5a8e44f325afa6f21ec1cbfc7e
Dit is een soort van spijkermat die er voor zorgt dat je lichaam/rug zich ontspant. Het ziet en klinkt apart, maar het design geeft het een super schattige look.

IMG_3750 IMG_3749 IMG_3748 IMG_3746 IMG_3745 IMG_3744 IMG_3741IMG_3743IMG_3760 IMG_3754 IMG_3753 IMG_3752 IMG_3751Op het evenement vond je allerlei stands. Van kleding tot accessoires, van lifestyle tot kinder spullen. Alle verkopers hielden een praatje wanneer je bij hun stand keek om zo het product toe te lichten en natuurlijk te verkopen. Normaal heb ik hier een hekel aan, maar ze deden het op een subtiele manier waardoor het niet vervelend was. Er waren verschillende nieuwe producten te vinden bijvoorbeeld de ‘spijkermatten’, de Color Switch designs en horloges gemaakt van hout. Allemaal leuk om te zien en ook nog eens verkrijgbaar in een éénmalige aanbieding.

018dd4f5239670f91727b181f15a8845c74cff22d2Zelf heb ik me behoorlijk netjes gehouden qua aankopen. Ik kocht alleen een bordeaux rode sweater met daarop ‘homies’ en een nieuwe haarborstel die er voor moet zorgen dat je haar minder wordt beschadigd wanneer je het borstelt. Minder haar uitval, minder haren die worden afgebroken en uiteindelijk dus minder pluizend haar. Ik ben benieuwd! Ook kreeg ik nog twee exemplaren van de Grazia en natuurlijk een hele tas vol met foldertjes, flyers en kaartjes van stands die op het evenement stonden. Leuk om nog eens terug te kijken.

Het evenement was meer dan geslaagd voor mijn gevoel. Het was druk, maar niet te druk, gewoon gezellig dus. Voor alle dames was er iets te vinden door de vele variatie. Door de aanbiedingen werd je getriggerd om een product daar te kopen in plaats van in de webshop, maar natuurlijk zijn de producten die je daar kon vinden ook gewoon te koop in de webshop van de stands. De borstel ben ik op het moment aan het uitproberen, dus hier verschijnt binnenkort nog een review over.

Ben jij naar het evenement geweest? Zo ja, wat vond jij er van? Zo niet, ben je van plan naar de volgende editie te gaan?

 

 

4 reacties

Opgeslagen onder Fashion

4 Reacties op “Webshop Till You Drop

  1. Wow ziet er super leuk uit! Ik heb gister een colorswitch besteld! ben heel benieuwd!

    Like

  2. Ik ben er ook geweest, leuke foto’s!

    Like

  3. Hihi ik heb ook een tangle teezer gekocht! Ik vond t geheel wel tegenvallen eigenlijk, had ’t groter verwacht etc.! Maar goed… Was vermakelijk haha

    XO

    Like

  4. Pingback: Hout-trend, ‘Wood’ you? | AboutBeautyFashion

Geef een reactie

