‘Let The Good Times Roll’, ‘Bubblegum’, ‘Catastrophe Cosmetic’ & ‘Rehab’ by Lush

Uit de reacties op de nieuwe wintercollectie van Lush kon ik uitmaken dat veel van jullie de producten van Lush erg prettig vinden. Zelf heb ik helaas nog niet zoveel ervaring met de producten. Gelukkig gaat hier verandering in komen. Op de launchering van de wintercollectie ging ik namelijk niet met lege handen naar huis. Alle blogsters mochten één full-size product en twee testertjes naar keuze uitzoeken. Super lief!

01a0d938b34dccacd02c0c5e2ae464628c47cc1baeOp de foto zie je de vier producten die ik mee naar huis nam. Het full-size product dat ik koos heeft de naam ‘Let The Good Times Roll’. Let The Good Times Roll is een gezichtsreiniger uit de wintercollectie. Dit product was vrij snel gekozen. Met de testertjes had ik meer moeite. Ik wilde iets proberen waar ik nog niet zo veel ervaring mee heb, iets wat bij mij past of iets nieuws. Op advies van de dame die mij de rondleiding gaf koos ik voor de Rehab shampoo en het Catastrophe Cosmetic gezichtsmasker. Als laatste kon ik het niet laten om nog een ander product te kopen waar ik al veel positieve posts over had gelezen. De Bubblegum lipscrub. De reviews van de producten volgen nog. Ik ben ze op het moment aan het uit proberen.

0101a41388dd82cc8244cd50df3c798dc2e824ad8eAlle producten van Lush zijn handgemaakt. Daardoor zien ze er anders uit dan bijvoorbeeld een normale gezichtsreiniger/scrub. Zoals je kunt zien zitten er zelfs stukjes popcorn in Let The Good Times Roll. De reiniger ruikt heerlijk zoet en voelt stevig aan. Wanneer je hem mixt met wat water wordt hij zachter en smeerbaar.

018f8eb22510fcfea1f089a72fe2a357ee92a46330Bubblegum.. Het goedje heeft een zoete kleur en ruikt precies naar bubblegum. Je zou bijna de neiging krijgen om hem op te eten. Dit is het product dat ik kocht omdat ik zoveel positieve reviews heb gelezen over deze scrub. Dat moet ik natuurlijk ook proberen.

01da99b3cac9ad07def2d586cb4864f6f544cc662dAls laatste de testertjes. Links zie je de Rehab shampoo. De geur die het sterkste naar voren komt is mint. Lekker fris! Het masker dat ik koos heet Catastrophe Cosmetic. Dit masker is geschikt voor de wat gevoeligere huidjes onder ons. Hij ruikt fris en doet mij denken aan een yoghurt. Ik ben benieuwd naar de werking van deze producten!

Welke natuurlijke beauty producten gebruik jij?

2 reacties

Opgeslagen onder Beauty

2 Reacties op “‘Let The Good Times Roll’, ‘Bubblegum’, ‘Catastrophe Cosmetic’ & ‘Rehab’ by Lush

  1. Ik moet ook nog eens goed kennismaken met de producten van Lush. Ik ben ook heel benieuwd naar de scrub!

    Like

Geef een reactie

