Haartrend: Zijscheiding

De zijscheiding komt al verschillende jaren voorbij. Ook ik zelf draag eigenlijk mijn haar altijd met een zijscheiding. Komende winter gaat hij wel iets veranderen. We gaan namelijk voor de ‘extreme’ variant van de zijscheiding. Bij verschillende modeshows kon je de hair-do al voorbij zien komen, en bij mij valt hij zeker in de smaak. Ik ben benieuwd wat jij er van vindt!

2_zps52bdc992 922714_550212231687539_26209211_n images (1) images media_l_4657547 VPL-a-w-2013_reference zijscheiding-13671Wat vind jij van deze haar trend? Is het iets wat jij zou dragen of liever niet? De zijscheiding is vrij simpel te maken. Wel heb ik zelf vaak het probleem dat de scheiding die ik normaal draag nogal permanent in mijn haar zit. Wil je jouw scheiding dus verplaatsen, doe dit dan gelijk nadat je jouw haren hebt gewassen. Voor wat extra stevigheid kun je gebruik maken van wat mousse in combinatie met een föhn. Behalve in los haar is de scheiding ook te combineren met een knot of een lage staart. Ook super leuk als je net iets anders wilt.

Hoe draag jij jouw scheiding het liefst?

2 reacties

Opgeslagen onder Fashion

2 Reacties op “Haartrend: Zijscheiding

  1. Ik draag mijn haar al heel lang in een zijscheiding. Het staat gewoon wat leuker! x

    Like

Geef een reactie

