‘Liquid Gold Topper’ LE Glamazone by Catrice

Een product kopen dat ik eigenlijk niet ken komt niet heel vaak voor. Puur omdat ik het zonde vind om geld uit te geven aan iets waarvan ik  niet weet wat je er mee moet doen. Normaal kijk ik bij dat soort producten eerst een aantal reviews door op internet om er achter tge komen wat de bedoeling is van het product. Deze keer had ik dat dus niet gedaan, en toch kon ik het niet laten om dit product uit de limited edition collectie ‘Glamazone’ van Catrice te laten liggen. Ik heb het over de Liquid Gold Topper.

01efb1e3d11d97664c214290efb3687dc5642ac199Dit is het enige wat ik zag toen ik voor de schappen van Catrice stond. Een glazen flesje met een zwarte dop en de print van de LE Glamazone. Het goedje in het flesje is half doorzichtig en half goudkleurig. Zoals nadrukkelijk op de dop staat is het de bedoeling dat je de twee substanties door elkaar schud om deze tot één vloeistof te mixen.

0168de9b7d93a3cc25339e82763927847e59637bcfWanneer je de dop er afdraait kun je met het pipetje de goudkleurige vloeistof opzuigen. Door nog een keer in het rubberen gedeelte op de dop te knijpen komt de gouden vloeistof er weer uit en is het mogelijk deze aan te brengen. Dit kan zowel met een kwastje als met je vingers. Wel is het gemakkelijker om de vloeistof met een kwastje aan te brengen omdat deze dan minder snel droogt. Door het pipetje blijft het potje schoon en is de vloeistof gemakkelijk te doseren.

010200ed5ee81d89680ea7390a59bc2341e52d2c14Zelf was ik het meest benieuwd naar de swatches. Hoe gepigmenteerd is het goedje? Is het gemakkelijk aan te brengen? Hoe voelt het? Wanneer je de vloeistof op je huid hebt aangebracht droogt deze behoorlijk snel op. Daarom is het dus gemakkelijker om een drupje op de rug van je hand aan te brengen en deze aan te brengen op je oogleden. Wanneer je hem met een kwastje aanbrengt blijft hij namelijk langer vloeibaar dan wanneer je hem met je vingers aan wilt brengen en hem dus al uitveegt. De pigmentatie is heel afhankelijk van de hoeveelheid die je aanbrengt. Dit kun je goed zien in het verschil van het drupje of de veeg. Wanneer je hem echt uitveegt blijven er slechts glitters over, wanneer je hem niet of nauwelijks uitwerk is hij echt zwaar gepigmenteerd. Wanneer je de vloeistof aanbrengt voelt hij wat nat aan op de huid, maar dit droogt zoals ik al eerder zei snel op. De kleur blijft goed op de huid zitten.

De Liquid Gold Topper komt uit de limited edition collectie ‘Glamazone’ van Catrice. Hij kost €3,99 per stuk. Of de collectie op het moment nog in de schappen ligt weet ik niet zeker. Misschien in de bakken van de uitverkoop?

Is de liquid gold topper een product dat jij zou gebruiken?

4 reacties

Opgeslagen onder Beauty

4 Reacties op “‘Liquid Gold Topper’ LE Glamazone by Catrice

  1. Ik vind hem veel te gepigmenteerd om er makkelijk mee te werken, maar met kerst vind ik hem wel leuk!

    Like

  2. Ik vind het een mooi product, voor de feestdagen is het inderdaad erg leuk! x

    Like

  3. Pingback: Ootd: New Year’s Eve | AboutBeautyFashion

Geef een reactie

