Shoplog september: ‘Essence & Catrice’

IMG_0041

Vandaag vond ik het toch weer eens tijd om een kijkje te nemen bij de schappen van Essence en Catrice. Er liggen namelijk twee mooie collecties in de schappen. Essence ‘Be Loud’ en Catrice ‘Glamazona’. Ook loopt er bij de Kruidvat op het moment een actie waarbij je weer 1+1 gratis krijgt op alle nagellak. Dit wordt verrekend als 50% kassakorting.

Op de foto kun je al zien wat mijn aankopen zijn. Ik noem ze van links naar rechts (begin bij de rode dop). Lip Colour Pen Catrice Glamazone €4,99, Lip Pencil Essence Be Loud €2,59, Liquid Gold Topper Catrice Glamazone €3,99, Jumbo Eye Pencil Essence Be Loud €2,59, Nagellak Essence Be Loud €1,89 en Nagellak Catrice €2,99. Ook nam ik zoals je kunt zien het boekje van de nieuwe herfst-/wintercollectie mee. Niet omdat ik deze niet niet had gezien, maar omdat ik het boekje er gewoon heel mooi uit vond zien net als de producten die er in staan. De reviews zullen zeker snel voorbij komen!

Heb jij nog iets leuks gescoord uit de LE collectie Glamazone of Be Loud?

Doe jij al mee met de winactie voor vrij tickets voor het evenement ‘Webshop Till You Drop’ op 12 en 13 oktober? Nog niet? Hoe je kunt mee doen aan de winactie vind je *Hier*. Let op: Deelname is alleen geldig wanneer alle eisen voldaan zijn! Laat in de comments onder de post met de uitleg even weten dat je mee doet. De winactie loopt tot 29 september

8 reacties

Opgeslagen onder Beauty

8 Reacties op “Shoplog september: ‘Essence & Catrice’

  1. Hele leuke dingen heb je gekocht!

    Like

  2. Leuke aankoopjes! Ik ben benieuwd hoe de producten je bevallen!

    Like

  3. Ik moet ook écht nog even wat inslaan! Ben heel benieuwd naar die lip pencils !

    XO

    Like

  4. Pingback: ’02 AP-Ri(C)OT’ LE Be Loud by Essence | aboutbeautyfashion

  5. Pingback: About Beauty and Fashion '02 AP-Ri(C)OT' LE Be Loud by Essence

Geef een reactie

