Sensodyne Fresh Gel

Zelf word ik niet goed van die reclames op tv waarin tandpasta helemaal geweldig schijnt te zijn. Vooral als het daarna echt niet werkt. Zelf heb ik namelijk behoorlijk last van gevoelige tanden. Wanneer ik ijs eet of iets kouds drink doet het gewoon zeer. Het duurt daarna ook een poosje voordat het gevoel weer verdwijnt. Niet echt prettig dus. Ook al heb ik zo’n hekel aan de reclames over tandpasta, en dan vooral die van Sensodyne… Toch gaat de post van vandag over dat merk tandpasta. Ik heb namelijk veel verschillende soorten tandpasta geprobeerd tegen gevoelige tanden, maar over het algemeen werkte het niet. Tot ik deze tandpasta uitprobeerde.

IMG_0039
IMG_0040Na dat ik mijn tanden één week lang twee keer per dag had gepoetst merkte ik wanneer ik een ijsje at dat het minder vervelend aan voelde. Natuurlijk was het nog niet helemaal over, maar het vervelende gevoel is wel een heel stuk minder geworden. De variant die ik heb gebruikt is de ‘fresh gel’. Dit is een blauw kleurige tandpasta die een lekker frisse smaak geeft. Behalve deze heb je ook nog de ‘extra fresh’. Die komt overeen met de tandpasta uit deze post. Beide dus geschikt om je tanden minder gevoelig te maken. 

Voor een tube met 75 mL aan tandpasta betaal je ongeveer €4,50. De tandpasta is op verschillende plaatsen verkrijgbaar, bijvoorbeeld bij de drogisterij, maar ook bij de supermarkt.

Heb jij last van gevoelige tanden? Zo ja, wat gebruik jij om het te verminderen?

Doe jij al mee met de winactie voor vrij tickets voor het evenement ‘Webshop Till You Drop’ op 12 en 13 oktober? Nog niet? Hoe je kunt mee doen aan de winactie vind je *Hier*. Let op: Deelname is alleen geldig wanneer alle eisen voldaan zijn! Laat in de comments onder de post met de uitleg even weten dat je mee doet. De winactie loopt tot 29 september

3 reacties

Opgeslagen onder Beauty

3 Reacties op “Sensodyne Fresh Gel

  1. Wat leuk en handig dat je hier over schrijft! Zelf heb ik niet zo’n last van gevoelige tanden, gelukkig. Ik vind de tandpasta van Prodent met die donker blauwe ‘bolletjes’ er in erg fijn!

    Like

  2. Gelukkig hebben mijn tanden niet zo last van temperatuurverschillen. Wel erg goed dat het voor jou een verschil maakt! Heb wel eens een Sensodyne geprobeerd, maar vond hem niet heel opvallend speciaal.

    Like

    • Nee, deze tandpasta valt me ook alleen op omdat hij dus echt helpt. Heb je geen last van gevoelige tanden, dan smaakt hij wel lekker fris, maar is hij niet heel speciaal nee. Ik ben wel erg blij met de werking. Eindelijk ijs eten zonder dat het zeer doet☺

      Like

Geef een reactie

