’36 Mint Me Up’ by Catrice

IMG_0029Vandaag eindelijk dan weer eens een review. De laatste tijd verschijnen er op About Beauty and Fashion wat minder reviews, dit omdat iedere keer nieuwe producten kopen nogal veel kost zoals jullie als mode en beauty liefhebbers wel weten. Het was mijn bedoeling om bovenstaande lakjes allebei in één post te laten zien in een leuke moon manicure, maar helaas wilde dit niet helemaal lukken. Daarom heb ik besloten de lakjes toch apart van elkaar te reviewen. Vandaag laat ik jullie het mint kleurige lakje van Catrice zien.

IMG_0031De verpakking van de nagellak is simpel. Het lakje komt dan ook gewoon uit het standaard assortiment van Catrice. Iedere keer weer wanneer ik een mint kleurig lakje draag kom ik tot de conclusie dat ik het toch wel echt heel mooi vind. Het is een frisse, lieve, maar toch opvallende kleur. Zoals je kunt zien heeft het lakje de naam ’36 Mint Me Up’. Het lakje bevat 10 mL aan nagellak. Het is een mint kleurig lakje met een subtiele shimmer. Op naar de swatch.

IMG_0030Op de foto hierboven draag ik twee laagjes van het lakje. Het lakje dekt netjes en droogt behoorlijk snel. Doordat ik het lakje al wat langer had liggen waren de kleuren wat uit elkaar gezakt als je begrijp wat ik bedoel. Dit gebeurt wel vaker wanneer je een lakje een langere tijd niet gebruikt. Over het algemeen is het geen goed idee om een lakje te schudden voor gebruik. Wanneer je een lakje schudt voor je jouw nagels er mee wilt lakken ontstaan er namelijk bubbels in de nagellak waardoor deze bubbels vervolgens ook op je nagels komen. Hierdoor is de nagellak niet meer egaal aan te brengen op jou nagels. Door het scheiden van het lakje zat er deze keer niks anders op. In het flesje zit een klein balletje waardoor het lakje weer goed gemixt wordt en hij er weer prima uit ziet. Tot mijn verbazing zijn er geen bubbels ontstaan en zit hij alsnog mooi egaal op mijn nagels! Erg prettig. De shimmer in het lakje geeft de mint kleur net dat beetje extra. Het is nu niet helemaal duidelijk te bepalen of het lakje meer naar het mint groen of het mint blauw gaat. Wel vind ik het een erg frisse en mooie kleur.

Het lakje ’36 Mint Me Up’ vind je in het vaste assortiment van Catrice. Hij kost €2,69 per stuk net als de andere lakjes van Catrice.

Ga jij voor een lakje met of zonder shimmer?

Doe jij al mee met de winactie voor vrij tickets voor het evenement ‘Webshop Till You Drop’ op 12 en 13 oktober? Nog niet? Hoe je kunt mee doen aan de winactie vind je *Hier*. Let op: Deelname is alleen geldig wanneer alle eisen voldaan zijn! Laat in de comments onder de post met de uitleg even weten dat je mee doet. De winactie loopt tot 29 september.

6 reacties

Opgeslagen onder Nails

6 Reacties op “’36 Mint Me Up’ by Catrice

  1. Ik heb mint me up ook! I love shimmers!🙂

    Like

  2. Wat een prachtige kleur en jemig wat een lange mooie nagels heb jij! Als de kleur wat zakt rol ik altijd even rustig met mijn nagellakflesje.

    Like

  3. Wauw, apart kleurtje! Super mooi! Ik vind dat jij ook zulke mooi lange nagels hebt!

    Like

Geef een reactie

