‘Thrilling Me Softly’ LE by Catrice

Het is weer tijd voor een nieuwe limited edition collectie van Catrice. Deze keer heeft de collectie de naam ‘Thrilling me Softly’. De collectie bevat zwart en wordt geaccentueerd met helder rood, zacht roze en nude tinten. Goud en paars geven de looks die mogelijk zijn net dat beetje extra. Je vind in de collectie producten voor ogen, lippen en nagels met zowel metal als matte effecten. Lekker veel variatie dus. De collectie is in de winkels te vinden vanaf eind oktober tot en met november 2013. 

Catr. Thrilling Me Softly Lace Patch EyelinersLace Patch Eyeliners
Al eerder kwamen de patch eyeliners voorbij in een LE van catrice. Ook deze keer vind je de zelfklevende eyeliner weer terug. Een waar kunstwerkje zoals je kunt zien. De patch is aan te brengen boven de arcadeboog en onder de onderwimperrand. Verkrijgbaar in C01 Deep Black voor €2,99.

OogschadywAbsolute Eye Colour Trio
Deze twee oogschaduwen bevatten ieder drie tinten in die perfect op elkaar aansluiten in een look. Elke oogschaduw heeft zowel matte als shimmer effecten. Zo creëer je gemakkelijk een spannende en orginele ooglook. Verkrijgbaar in de kleuren C01 Soft Thrill en C02 Gentle Thrill voor een prijsje van €3,89.

Catr. Thrilling Me Softly Cat Eyes Eyeliner PenCat Eyes Eyeliner Pen
Zoals de naam al zegt is deze eyeliner perfect voor het maken van prachtige kattenogen. Door de extra brede vilten tip en de intens zwarte kleur creëer je gemakkelijk de perfecte eyeliner look.Verkrijgbaar in C01 Deep Black voor een prijsje van €3,59.

Mascara

 

Better Than False Lashes Mascara UB
Ook deze nieuwe mascara kan natuurlijk niet ontbreken in een nieuwe collectie. De Better than False Lashes Mascara Ultra Black heeft een effectieve volumeborstel om intens volume, ultieme lengte en een extreme krul te creëren. Voor ultrazwarte wimpers met een sensationele look. Ook zal deze verkrijgbaar zijn in het standaardassortiment in de kleur C01 Ultra Black. Deze mascara kost €4,59 per stuk.

Lip laquerWet Shine Stain Lip Lacquer
De vorige lip lacquer van Catrice vind ik toch zeker een ideaal product. Hij geeft je lippen een lichte tint waardoor hij bij iedere gelegenheid past. Ook deze lacquer is zo licht als een gloss, maar heeft de kleurintensiteit en glans van een lipstick. Je hebt maar één laagje nodig om je lippen voor een lange tijd te voorzien van een intens kleurtje. Verkrijgbaar in C01 Innocent, C02 Thrilling and C03 Fatal. Deze lip lacquer kost €3,99 per stuk.

blush

 

Smooth Blush Stick
Blush, een product dat ik nog niet zo super lang gebruik in mijn dagelijkse make-up ritueel, maar inmiddels toch echt niet meer weg te denken is voor mij. Deze draaibare blush stick is ideaal om je jukbeenderen mee te benadrukken. Deze aparte blush is verkrijgbaar in het rood of in het roze. Door de zachte textuur is hij gemakkelijk aan te brengen en uit te werken en voelt licht aan op de huid. Verkrijgbaar in C01 Feverish en C02 Daredevil voor een prijsje van €4,59 per stuk.

Nagellak

 

Ultimate Nail Lacquer
Deze lakjes hebben een langhoudende dekking. Het design op de flesjes spreekt mij erg aan. Chique maar toch simpel. Hierboven zie je de lakjes genaamd C01 Discreet, C02 Suspect, C03 Occult, C04 Allure en C05 Daredevil. Deze lakjes kosten net als de andere lakjes van Catrice €2,99 per stuk.

De LE “Thrilling me Softly” van CATRICE is vanaf eind oktober tot en met november 2013 verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister in Nederland en bij Kruidvat in België.

Naar welk product ben jij het meest benieuwd?

2 reacties

Opgeslagen onder Beauty

2 Reacties op “‘Thrilling Me Softly’ LE by Catrice

  1. Wauw, lijken me een aantal mooi producten! Ik ben naar alles eigenlijk wel heel benieuwd!

    Like

Geef een reactie

